Google+
ΠΡΑΣΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ HONDA

  

1972 - Δημιουργείται ο κινητήρας CVCC – ο πρώτος στον κόσμο βενζινοκινητήρας χαμηλών εκπομπών ρύπων που πληροί τις αυστηρές περιβαλλοντικές Αμερικανικές προδιαγραφές χωρίς καταλύτη.

 

1986 - Το CR-X coupe γίνεται το πρώτο 4-κύλινδρο μαζικής παραγωγής που σπάει το φράγμα των 5.6l/100km.

 

1993 - Η Honda κερδίζει το διάσημο World Solar Challenge με το ηλιακής ενέργειας αυτοκίνητο Type Dream. Ένα νέο και βελτιωμένο Type Dream κατασκευάστηκε για το 2006 Challenge και κέρδισε πάλι.

 

1997 - Η Honda ξεκίνησε τις πωλήσεις του ηλεκτρικού οχήματος EV Plus – που μπορούσε να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες για περίπου 140 μίλια με μία απλή φόρτιση. Στην Αμερική και Ιαπωνία πούλησε πάνω από 200 μονάδες μέχρι το 2000.

 

1997 - Η Honda παρουσιάζει το Civic GX, που λειτουργεί με φυσικό αέριο και διατίθεται στην Αμερικανική αγορά. Αυτό γίνεται το παγκοσμίως πιο καθαρό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης της εποχής εκείνης.

 

1999 - Η Honda λανσάρει το Insight – ένα βενζινοηλεκτροκίνητο υβριδικό όχημα που καταναλώνει 3.4 l/100km στον μεικτό κύκλο, με εκπομπές μόλις 80g/km CO2.

 

1999 - Η Honda παρουσιάζει την πρώτη έκδοση του FCX με την επαναστατική πηγή ισχύος κυψέλης καυσίμου με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

 

2003 - Λανσάρεται το Civic IMA Hybrid sedan με εκπομπές CO2 116g/km.

 

2006 - Το Νέο Civic Hybrid κυκλοφορεί στην αγορά με κατανάλωση καυσίμου 4.6 l/100km (μεικτό κύκλο) και εκπομπές 109g/km.

 

2006 - Η Honda ξεκίνησε την παραγωγή και τις πωλήσεις των Civic και Fit FFV, που μπορούν να λειτουργούν με 100% βιολογικής προέλευσης βιοαιθανόλη.

 

2008 - Το υδρογονοκίνητο Honda FCX Clarity κυψελών καυσίμου περνά από τη γραμμή παραγωγής στην Ιαπωνία, και η μακροχρόνια μίσθωση αυτών των οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων ξεκινά στην Αμερική. Το υδρογονοκίνητο FCX Clarity είναι το παγκοσμίως πρώτο όχημα κυψελών καυσίμου παραγωγής με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Mοναδική εκπομπή του είναι το νερό.

 

2010 - Το παγκοσμίως πρώτο υβριδικό coupe με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, Honda CR-Z, ξεκινά να πωλείται σε Ιαπωνία, Αμερική, Ευρώπη. Στο πρώτο εξάμηνο πωλήσεων το CRZ έχει καταρρίψει όλα τα προγνωστικά πωλήσεων. Με εκπομπές μόλις 117 g/km και κατανάλωση 5.0 l/100km, το CR-Z αποδεικνύει ότι ένα οικολογικό αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να θυσιάζει τον σπορ χαρακτήρα του.

 

2011 - Η εξέλιξη συνεχίζεται με την παρουσίαση του νέου Honda Jazz Hybrid.

 

2012 - Οι πωλήσεις των υβριδικών αυτοκινήτων Honda ξεπέρασαν παγκοσμίως τις ένα εκατομμύριο μονάδες στα τέλη Σεπτεμβρίου 2012.

 

 

Άλλες πράσινες λύσεις

  • Το 1956, ο ιδρυτής Soichiro Honda δήλωσε: «Αφού τα υλικά μεταφερθούν στο εργοστάσιο, τίποτε άλλο παρά μόνο τελικά προϊόντα πρέπει να φεύγουν προς τα έξω». Το αποτέλεσμα είναι μηδενικά απόβλητα στους χώρους υγειονομικής ταφής σε όλα τα εργοστάσια παραγωγής σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2010. Σχεδόν όλα τα εργοστάσια της Honda, συμπεριλαμβανομένων όλων των μονάδων της Ιαπωνίας και της Αμερικής, έχουν πετύχει ήδη αυτό το στόχο.

 

  • Από το 1976, η Honda έχει φυτέψει σχεδόν μισό εκατομμύριο δέντρα γύρω από τα εργοστάσιά της, που απορροφούν πάνω από 4000 τόνους CO2 και παράγουν πάνω από 3000 τόνους οξυγόνου.

 

  • Το 1989 η Honda ξεκίνησε την εισαγωγή υδατοδιαλυτών βαφών, που μπορεί να φαίνεται σαν μικρολεπτομέρεια, αλλά όταν κάτι χρησιμοποιείται σε τόσο μεγάλες ποσότητες, ακόμα και οι μικρολεπτομέρειες μετράνε. Ευτυχώς, η επιλογή αυτή αποδείχθηκε πετυχημένη.

 

  • Τα μαθήματα που πήρε η Honda από το διακεκριμένο Solar Car βρήκαν γόνιμο έδαφος και η Honda ξεκίνησε την εξέλιξη αποδοτικών ηλιακών πάνελ λεπτού φιλμ για σπίτια και εργοστάσια.

 

  • Δεκατέσσερα εργοστάσια, μεταξύ των οποίων αυτό της Suzuka, έχουν εξοπλιστεί με ηλιακά πάνελ λεπτού φιλμ επόμενης γενιάς, παράγοντας ηλεκτρισμό με μηδενικές εκπομπές CO2.

 

  • Στη Honda δεν παράγουμε απλά καθαρούς κινητήρες, παράγουμε κινητήρες με καθαρό τρόπο. Επιπλέον, αυτό το κάνουμε εδώ και πολύ καιρό. Για παράδειγμα:

 

  • Ένα σύστημα συμπαραγωγής τοποθετημένο στο Εργοστάσιο του Kumamoto τον Ιούλιο του 2006 ολοκλήρωσε τις αντίστοιχες εγκαταστάσεις σε όλα τα εργοστάσια της Honda στην Ιαπωνία. Η μονάδα συμπαραγωγής παρέχει αποδοτική ηλεκτρική παραγωγή, ενώ τα καυσαέρια της μονάδας συμπαραγωγής παράγουν ατμό και ζεστό νερό που χρησιμοποιούνται στο τμήμα βαφής μοτοσικλετών του Kumamoto. Το αποτέλεσμα είναι μία μείωση σχεδόν 1039 τόνων εκπομπών CO2 μόνο το 2007.

 

  • Στο Guangzhou, το Εργοστάσιο του Zengcheng, που ξεκίνησε την παραγωγή το Σεπτέμβριο του 2006, κατέχει μία πρωτιά για τη βιομηχανία: 100% ανακύκλωση του νερού. Επιτυγχάνοντας μηδενικές εκπομπές αποβλήτων υδάτων, η εγκατάσταση έχει εξοικονομήσει σχεδόν 170.000 τόνους νερού μέχρι τώρα.

 

  • Η Honda εξέλιξε το Home Energy Station σαν μία πιθανή λύση στο πρόβλημα της υποδομής του υδρογόνου. Η τρέχουσα έκδοση λειτουργεί με φυσικό αέριο και δοκιμάζεται μία έκδοση με ηλιακή ενέργεια. Οι μονάδες όχι μόνον ανεφοδιάζουν το FCX Clarity, αλλά θερμαίνουν και ηλεκτροδοτούν το σπίτι και επιστρέφουν την περίσσεια ποσότητα ενέργειας στο δημόσιο δίκτυο του ηλεκτρισμού.

 

  • Η Honda ξεκίνησε ένα πρόγραμμα καθαρισμού ακτών για να βοηθήσει στη μείωση της ρύπανσης μερικών παραλιών. Ένας ειδικός και ελαφρύς καθαριστής ακτών ρυμουλκείται από ένα ATV, προσφέροντας πιο καθαρές ακτές.

 

  • Εξετάζοντας το ενδεχόμενο μιας παγκόσμιας έλλειψης φαγητού στο μέλλον, η Honda επέλεξε το ρύζι σαν αντικείμενο έρευνας και κατάφερε να εντοπίσει γονίδια που αυξάνουν σημαντικά τη σοδειά των φυτειών ρυζιού. Ένα γονίδιο με την ονομασία Gn1a βοηθά στην αύξηση του αριθμού των κόκκων, ενώ ένα άλλο, το sd1, μπορεί τώρα να απομονωθεί για τη μείωση του ύψους των φυτών, ώστε να έχουν λιγότερες πιθανότητες να πέσουν και να καταστραφούν. Το ρύζι που αναπτύσσεται στο Koshihikari και με τα δύο αυτά γονίδια παρουσιάζει μία αύξηση σοδειάς 23%. Εν τω μεταξύ, ανακάλυψε και ένα γονίδιο που βελτιώνει τρομερά τη δυνατότητα ‘’αναπαραγωγής’’ του ρυζιού, κάνοντας πολύ πιο εύκολη τη δημιουργία νέων ποικιλιών που υπερβαίνουν τις δυνατότητες του Koshihikari.

 

  • Για την αντιμετώπιση της ταχείας αποψίλωσης των δασών της Κίνας, η Honda υποστηρίζει τον Σύνδεσμο Εθελοντών Δενδροφύτευσης Ερήμου (Desert Planting Volunteer Association) στην Πρωτοβουλία του Joyful Forest Initiative, η οποία στοχεύει στην καλλιέργεια δασών στην έρημο.

 

  • Από το 2003, η Honda βοηθά τους κατοίκους της Βραζιλίας να πραγματοποιήσουν τις δικές τους πρωτοβουλίες περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Τα project περιλαμβάνουν καθαρισμό ποταμιών και σεμινάρια τεχνών και επαγγελμάτων για την επαναχρησιμοποίηση μπουκαλιών ΡΕΤ και εφημερίδων.

 

 


BLUES SKIES FOR OUR CHILDREN

 

 

Επιδιώκοντας τη χαρά και την ελευθερία της μετακίνησης σε συνδυασμό με μία βιώσιμη κοινωνία όπου οι άνθρωποι θα απολαμβάνουν τη ζωή, η Honda έθεσε το 2011 τους νέους στόχους που αφορούν στη μείωση των εκπομπών CO2 για το 2020 στο πλαίσιο του Περιβαλλοντικού της Οράματος (Honda Environmental Vision), ώστε να επιληφθεί των σημαντικότερων θεμάτων επιχειρηματικής διαχείρισης – κλιματική αλλαγή και ζητήματα ενέργειας. Παράλληλα, η Honda παρουσίασε ένα παγκόσμιο περιβαλλοντικό σλόγκαν που προέρχεται απευθείας από την περιβαλλοντική κληρονομιά της – “Blue Skies for Our Children” (‘’Μπλε Ουρανοί για τα Παιδιά Μας’’).

 

Η Honda κυνηγά τους δικούς της περιβαλλοντικούς στόχους, γι’ αυτό και αναπτύσσει ενεργό δράση με πρωτοβουλίες προστασίας του περιβάλλοντος. Το 2006, η Honda έθεσε στόχο τη μείωση των παγκόσμιων εκπομπών CO2 από τη χρήση μοτοσικλετών, αυτοκινήτων και προϊόντων παραγωγής ισχύος της εταιρείας έως 10% μέχρι τα τέλη του 2010 συγκριτικά με τα επίπεδα του 2000. Το 2010, ο στόχος επιτεύχθηκε από όλα τα προϊόντα.

 

Η Honda ορίζει τώρα στόχο μείωσης των εκπομπών CO2 από τα παγκόσμια προϊόντα της έως 30% μέχρι τα τέλη του 2020 συγκριτικά με τα επίπεδα του 2000. Επιπλέον, πέραν της μείωσης των εκπομπών COαπό την αλυσίδα παραγωγής και προμηθευτών, η Honda θα εντείνει τις προσπάθειές της για μείωση των εκπομπών CO2 σε όλες τις εταιρικές δραστηριότητές της. Η Honda θα επιδιώξει επίσης την εξέλιξη τεχνολογιών στον τομέα της συνολικής διαχείρισης της ενέργειας, ώστε να μειωθούν οι εκπομπές CO2 από τις μετακινήσεις και τις καθημερινές ανθρώπινες δραστηριότητες.

 

Επιπλέον, η Honda δημιούργησε ένα παγκόσμιο περιβαλλοντικό σλόγκαν που εκφράζει την ενεργό δέσμευση της εταιρίας σε περιβαλλοντικές δράσεις σε όλο τον κόσμο. Με αυτό το σλόγκαν, η Honda προτίθεται να αναλάβει ηγετικό ρόλο στον τομέα των τεχνολογιών περιβάλλοντος και ενέργειας.

 

Honda Environmental Vision (Περιβαλλοντικό Όραμα Honda):

“Η Χαρά και Ελευθερία της Μετακίνησης” και “μία Βιώσιμη Κοινωνία Όπου οι Άνθρωποι Μπορούν να Απολαμβάνουν τη Ζωή”



Παγκόσμιο Περιβαλλοντικό Σλόγκαν:

Blue Skies for Our Children (Μπλε Ουρανοί για τα Παιδιά Μας)

Οι μηχανικοί της Honda οι οποίοι ανέλαβαν το δύσκολο έργο της συμμόρφωσης με τα πολύ αυστηρά Αμερικανικά πρότυπα εκπομπών ρύπων ‘Clean Air Act’ τη δεκαετία του 1970, χρησιμοποίησαν τη φράση ‘blue skies for our children’ σαν ένα ισχυρό προσκλητήριο μάχης που απαιτούσε την πλήρη αφοσίωσή τους σε αυτή την προσπάθεια. Η Honda θέλει να κληροδοτήσει ‘τη χαρά και την ελευθερία της μετακίνησης στην επόμενη γενιά’ (for our children - για τα παιδιά μας), για την υλοποίηση μιας βιώσιμης κοινωνίας όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να απολαμβάνουν τη ζωή (blue skies - μπλε ουρανοί). Το σλόγκαν εκφράζει το πάθος της Honda στην περιβαλλοντική της δέσμευση που παραμένει ασίγαστο και θα συνεχιστεί αμείωτο στο μέλλον.


Παγκόσμιο Περιβαλλοντικό Έμβλημα:

Ο κύκλος αντιπροσωπεύει τη γη και τον ήλιο με μπλε ουρανό (καθαρός αέρας), καθαρή θάλασσα, και η ‘ζωντανή’, πράσινη γη εκφράζει τον πλούτο της φύσης που απαιτείται για την υλοποίηση μιας βιώσιμης κοινωνίας όπου οι άνθρωποι μπορούν να απολαμβάνουν τη ζωή. Η λευκή γραμμή που χωρίζει τον κύκλο στη μέση αντιπροσωπεύει ένα δρόμο που οδηγεί στην ελευθερία της μετακίνησης, ενώ η καρδιά εκφράζει τη φιλοσοφία και το πάθος της Honda στην περιβαλλοντική της δέσμευση.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την περιβαλλοντική δέσμευση και δραστηριότητες της Honda, παρακαλούμε επισκεφθείτε το διαδικτυακό τόπο της Honda: http://world.honda.com/environment/

 

ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

 

Υβριδικά Αυτοκίνητα


Καθαρά, οικονομικά και ευχάριστα στην οδήγηση, τα εξοπλισμένα με την υβριδική τεχνολογία IMA (Integrated Motor Assist) αυτοκίνητα, αποτελούν μία «ολοκληρωμένη μηχανική υποστήριξη", απλή και ταυτόχρονα αποτελεσματική.

Η Honda ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή στον τομέα των τεχνολογιών αντιμετώπισης της ρύπανσης. Το 1999, για παράδειγμα, ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που εμπορεύτηκε ένα υβριδικό αυτοκίνητο εκτός Ιαπωνίας: το coupé Insight εξοπλισμένο με την 1η γενιά του συστήματος ΙΜΑ.

  
Το σύστημα ΙΜΑ

Το ΙΜΑ (Integrated Motor Assist)  εξοικονομεί καύσιμο και ενέργεια κάνοντας τρία βασικά πράγματα:

-Πρώτον, ένας ηλεκτροκινητήρας και μία μπαταρία βοηθούν τον βενζινοκινητήρα.

-Στη συνέχεια, η ενέργεια που ανακτάται από το φρενάρισμα χρησιμοποιείται για την επαναφόρτιση της μπαταρίας.

-Τέλος, ο κινητήρας σβήνει αυτόματα όταν το αυτοκίνητο είναι σε κατάσταση idle-stop (βενζινοκινητήρας ανενεργός).

 

Όχημα σε λειτουργία idle-stop

Σε βέλτιστες συνθήκες, ο κινητήρας αυτόματα μπαίνει σε idle-stop mode για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και τη μηδενική εκπομπή ρύπων. Όταν βρίσκεται σε idle-stop mode, ανάβει μία ενδεικτική λυχνία και το αυτοκίνητο λειτουργεί με την μπαταρία.

 

1. Στάση

Όταν το όχημα είναι σε στάση και οι συνθήκες το επιτρέπουν, ο κινητήρας σβήνει (idle-stop) για μηδενικές εκπομπές ρύπων και μηδενική κατανάλωση καυσίμου.

 

2. Εκκίνηση

Αφήνοντας το φρένο, ο κινητήρας ενεργοποιείται με την υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα.

 

3. Ομαλή επιτάχυνση

Ο κινητήρας επιταχύνει το όχημα, χωρίς την υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα.

 

4. Πορεία με χαμηλή ταχύτητα

Σε πορεία με σταθερή χαμηλή ταχύτητα, οι βαλβίδες και των τεσσάρων κυλίνδρων του κινητήρα είναι κλειστές και η καύση σταματά (idel-stop). Τότε μόνον ο ηλεκτροκινητήρας κινεί το όχημα.

 

5. Επιτάχυνση

Ο κινητήρας λειτουργεί κανονικά, με την υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα, που επιτρέπει ισχυρή επιτάχυνση.

  

6. Πορεία με υψηλές ταχύτητες

Όταν ταξιδεύετε με υψηλότερες ταχύτητες, ο κινητήρας λειτουργεί κανονικά σε υψηλότερες στροφές, χωρίς την υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα.

 

 

7. Επιβράδυνση και επαναφόρτιση

Οι βαλβίδες των τεσσάρων κυλίνδρων του κινητήρα είναι κλειστές και η καύση σταματά (idle-stop). Ο ηλεκτροκινητήρας ανακτά τη μέγιστη ποσότητα ενέργειας που εκλύεται κατά την επιβράδυνση και την αποθηκεύει στην μπαταρία. Στη συνέχεια, η ανακτημένη ενέργεια χρησιμοποιείται όταν απαιτείται η υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα.

 

8. Όχημα σε στάση, κινητήρας ρελαντί

Όταν η στάθμη φόρτισης της μπαταρίας είναι χαμηλή και το όχημα φθάσει σε στάση, ο κινητήρας διατηρείται σε λειτουργία, προκειμένου να φορτίσει την μπαταρία.

 

Τα μοντέλα της Honda που εξοπλίζονται με το σύστημα IMA είναι το Civic 4θυρο, το Jazz Hybrid, το Insight και το CR-Z.

 

  

Plug-in πλατφόρμα από τη Honda

«…η επόμενη ημέρα της υβριδικής τεχνολογίας»

 

Στο πλαίσιο της φιλοσοφίας ‘Road to Zero Emissions’ η Honda παρουσίασε το 2011 μία νέα πλατφόρμα Plug-in Hybrid.

 

Η νέα plug-in υβριδική πλατφόρμα της Honda προαναγγέλλει την επόμενη γενιά του υβριδικού συστήματος δύο κινητήρων της Honda. Ενσωματωμένο στην πλατφόρμα ενός μεσαίου sedan, το plug-in υβριδικό είναι συμβατό με καθημερινές οδηγικές συνήθειες, επιτρέποντας σύντομα, συχνά ταξίδια μόνο με ηλεκτροκίνηση αλλά και κάλυψη μεγάλων αποστάσεων όταν χρειάζεται. Το σύστημα δύο κινητήρων της Honda μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων που έχουν ως στόχο τους τη μεγιστοποίηση της οδηγικής απόδοσης: μόνο ηλεκτρικό, βενζινο-ηλεκτρικό και ένα μοναδικό πρόγραμμα με άμεση μετάδοση κίνησης από τον κινητήρα.

 

Το plug-in υβριδικό υιοθετεί σύστημα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης για τη φόρτιση της μπαταρίας. Στο all-electric mode (μόνο ηλεκτροκίνηση), το όχημα χρησιμοποιεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου 6kWh και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 120 kW. Το all-electric mode επιτυγχάνει αυτονομία περίπου 16-24 km για οδήγηση στην πόλη και τελική ταχύτητα 100 km/h. Η πλήρης επαναφόρτιση της μπαταρίας διαρκεί από 2 μέχρι 2,5 ώρες σε μία πρίζα 120 volt και 1 – 1,5 ώρες σε πρίζα 240 volt.

 

Το όχημα λειτουργεί επίσης στο βενζινο-ηλεκτρικό υβριδικό πρόγραμμα (petrol-electric hybrid mode) με έναν αποδοτικό 2.0, i-VTEC εν σειρά 4-τετρακύλινδρο κινητήρα κύκλου Atkinson, σε συνδυασμό με κιβώτιο Electric Continuously Variable Transmission (E-CVT). Μία ενσωματωμένη γεννήτρια υποστηρίζει την μπαταρία στην παροχή ισχύος στον ηλεκτροκινητήρα. Για αποδοτικότερη οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, υπάρχει η επιλογή άμεσης μετάδοσης (direct-drive), όπου μόνο ο κινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς.

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες, προδιαγραφές, βίντεο και φωτογραφίες, παρακαλούμε επισκεφθείτε το www.hondazeroemissions.eu .

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΥΨΕΛΕΣ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ

 

Ως συνεισφορά στην προστασία του περιβάλλοντος και τη διατήρηση των φυσικών πόρων, από τη δεκαετία του ΄80, η Honda έχει αναπτύξει και ηλεκτρικά οχήματα.

 

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, μετά τις δοκιμές στο CUV-4 (που ξεκίνησαν το 1994), το 1996 ανακοινώθηκε το νέο αυτοκίνητο Honda "EV Plus Electric," που βγήκε στην αγορά τον Μάιο του '97 στις ΗΠΑ και τον Σεπτέμβριο του '97 στην Ιαπωνία. Στο EV Plus η Honda έχει συνδυάσει την παραδοσιακή τεχνολογία με την τεχνολογία EV, δημιουργώντας από το μηδέν ένα όχημα για τέσσερις επιβάτες.

 

Με εξαιρετικό συνδυασμό επιδόσεων και αυτονομίας, το EV Plus αντιπροσωπεύει μια αξιόπιστη εναλλακτική στις τεχνολογίες της εποχής. Το EV χρησιμοποιεί μια αποκλειστική τεχνολογία Honda για την πρόωση. Ο ηλεκτρικός κινητήρας "brushless" με συνεχές ρεύμα, έχει υψηλή απόδοση και τροφοδοτείται από μπαταρίες Long Life υψηλής χωρητικότητας (νικελίου-μετάλλου hydrine) και με τον τρόπο αυτό έχει διπλή αυτονομία σε σχέση με ένα παραδοσιακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με μέγιστη ταχύτητα 130 χιλιόμετρα /ώρα και ένα ανθεκτικό μα ελαφρύ σασί.

 

Το Honda EV εξασφαλίζει όλες τις ευκολίες ενός οχήματος για καθημερινή χρήση.

  

Honda EV Concept


Η Honda παρουσίασε το 2011 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το νέο Honda EV Concept που βασίζεται στη φιλοσοφία της Honda “Road to Zero Emissions” (Ο Δρόμος για Μηδενικούς Ρύπους’).

 

Το Honda EV Concept αποκαλύπτει πολλά στοιχεία από το στυλ και τη φιλοσοφία του ηλεκτρικού οχήματος παραγωγής με μπαταρίες της Honda (λανσάρισμα Αμερική και Ιαπωνία το 2012).


Το Honda EV Concept είναι σχεδιασμένο για να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης του μέσου κατοίκου μητροπολιτικής περιοχής και χρησιμοποιεί την πενταθέσια έκδοση του Fit (Jazz στην Ευρώπη). Το Honda EV Concept παραγωγής χρησιμοποιεί την ενέργεια μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου και ομοαξονικό ηλεκτροκινητήρα.

 

Ο ηλεκτροκινητήρας υψηλής πυκνότητας ισχύος που προέρχεται από το FCX Clarity, προσφέρει άριστη απόδοση παραμένοντας αθόρυβος στις υψηλές ταχύτητες. Το Honda EV Concept έχει τελική ταχύτητα 144 km/h.

 

Η αυτονομία του Honda EV Concept υπολογίζεται στα 160 km ανά φόρτιση, σύμφωνα με τον κύκλο πόλης US EPA LA4* (112 km όταν εφαρμοστεί ο συντελεστής ρύθμισης του ΕΡΑ). Η αυτονομία μεγιστοποιείται με τη χρήση ενός καινοτόμου συστήματος ηλεκτροκίνησης 3 προγραμμάτων που προσαρμόστηκε από το σπορ υβριδικό  Honda CR-Z.

 

Το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει μεταξύ ECON, NORMAL και SPORT για να μεταβάλλει άμεσα και ομαλά την οδηγική εμπειρία, προκειμένου να μεγιστοποιήσει την απόδοση ή να βελτιώσει την επιτάχυνση.

 

Το σύστημα ηλεκτροκίνησης 3 προγραμμάτων βασίζεται στη φιλοσοφία του αντίστοιχου συστήματος (3-mode) του CR-Z Hybrid που επιτρέπει την προσαρμογή της οδηγικής εμπειρίας σύμφωνα με την προτίμηση του οδηγού ή τις κυκλοφοριακές συνθήκες.

 

Στο ECON mode, η αυτονομία μπορεί ουσιαστικά να αυξηθεί μέχρι 17% συγκριτικά με το NORMAL mode, και μέχρι 25% συγκριτικά με το SPORT mode. Η επιτάχυνση βελτιώνεται σημαντικά στο Sport mode, ενώ οι επιδόσεις είναι παρόμοιες με αυτές ενός δίλιτρου βενζινοκίνητου μοντέλου.

 

Επιπλέον του 3-mode E-Drive, το Honda EV Concept περιλαμβάνει αρκετά διαδραστικά συστήματα που βοηθούν τον οδηγό να μεγιστοποιεί την αυτονομία της μπαταρίας.

 

Αναβαθμίζοντας την εμπειρία ενός ηλεκτρικού οχήματος για τον χρήστη, το Honda EV Concept έχει στάνταρ σύστημα συνδεσιμότητας που επιτρέπει στον οδηγό να μένει συνδεδεμένος μέσω smartphone και προσωπικού υπολογιστή ή του αποκλειστικού τηλεχειριστηρίου της Honda, ενώ βρίσκεται μακριά από το αυτοκίνητο.

 

Το Honda EV Concept εφοδιάζεται με στάνταρ Honda Satellite Linked Navigation System™ που περιλαμβάνει λειτουργία εντοπισμού δημόσιων σταθμών φόρτισης.

 

Το Honda EV Concept είναι σχεδιασμένο για εύκολη και άνετη φόρτιση. Η επαναφόρτιση της μπαταρίας ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 12 ώρες σε μία συμβατική πρίζα 120 volt και σε λιγότερο από έξι ώρες σε πρίζα 240 volt.

 

Για να ξεκινήσει η φόρτιση, ο οδηγός περνά μία κάρτα μπροστά από την οθόνη και στη συνέχεια συνδέει τον φορτιστή στο όχημα. Η βάση φόρτισης της Honda παραπέμπει σε μία μελλοντική υποδομή ηλεκτρικής φόρτισης που είναι εύχρηστη και απλή για τους καταναλωτές.

 

FCX Clarity

 

Το FCX Clarity αποτελεί την απόλυτη λύση μετακίνησης μηδενικών ρύπων. Το παγκοσμίως πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα παραγωγής με κυψέλες καυσίμου (Fuel Cell Electric Vehicle) διατίθεται με μίσθωση στην Αμερική και την Ιαπωνία από το 2008 σε διάφορους πελάτες μεταξύ των οποίων και πελάτες από τον καλλιτεχνικό και αθλητικό χώρο.

 

Το FCX Clarity είναι κατά βάση ηλεκτρικό με μία συστοιχία κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Ο ηλεκτρισμός που παράγεται δημιουργείται από την αντίδραση μεταξύ υδρογόνου και οξυγόνου της ατμόσφαιρας, με μοναδικό υποπροϊόν καθαρό νερό (H2O) με τη μορφή υδρατμών. Ο ανεφοδιασμός του FCX Clarity γίνεται μέσα σε τέσσερα λεπτά, με τελείως άδειο ρεζερβουάρ, όπως ακριβώς στην περίπτωση ενός αυτοκινήτου ορυκτών καυσίμων, και έχει αυτονομία 460 km. Το FCX Clarity διαθέτει άφθονο χώρο για πέντε ενήλικες και τις αποσκευές τους, ενώ επιταχύνει αθόρυβα μέχρι την τελική ταχύτητα των 160 km/h. Το ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου της Honda αποδεικνύει ότι ένα αυτοκίνητο χωρίς επιβλαβείς ρύπους μπορεί να είναι πρακτικό, άνετο και απολαυστικό στην οδήγηση.

 

Το FCX Clarity ταξίδεψε σε όλη την Ευρώπη για να καταδείξει τις δυνατότητες της τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου σε πολιτικούς, υπεύθυνους λήψης αποφάσεων και σε προγράμματα υποδομής.

 

Ανάμεσα στις εμφανίσεις του ήταν η επίσκεψη σε μία εκδήλωση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νέων και το Παγκόσμιο Συνέδριο για την Ενέργεια και το Υδρογόνο στο Essen.

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες, προδιαγραφές, βίντεο και φωτογραφίες ανάλυσης, παρακαλούμε επισκεφθείτε τον διαδικτυακό τόπο www.hondazeroemissions.eu .

 

Ηλιακός Σταθμός παραγωγής Υδρογόνου

 

Τον Μάρτιο του 2012, η Honda παρουσίασε έναν Ηλιακό Σταθμό Παραγωγής Υδρογόνου στην περιφέρεια της Saitama. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο Πρόγραμμα Δοκιμών Ηλεκτρικών Οχημάτων, όπου συνεργάζονται η Honda και οι Περιφέρειες Iwatani και Saitama για την επόμενη γενιά προϊόντων προσωπικής μετακίνησης της Honda. Επιπλέον, το ηλεκτρικό FCX Clarity θα φέρει πρίζα για παροχή ηλεκτρικής ισχύος 9kW. Επειδή το FCX Clarity χρησιμοποιεί τη χημική αντίδραση υδρογόνου και οξυγόνου για την παραγωγή ενέργειας με μηδενικές εκπομπές CO2, με τη νέα πρίζα το όχημα θα λειτουργεί σαν κινητή ηλεκτρική γεννήτρια μηδενικών ρύπων.

 

Τον Μάρτιο του 2009, η Honda και η Περιφέρεια Saitama συνήψαν συμφωνία συνεργασίας σε περιβαλλοντικά θέματα. Με βάση τη συμφωνία, από το Δεκέμβριο του 2010 η Honda εφαρμόζει το Πρόγραμμα Δοκιμών Ηλεκτρικών Οχημάτων στη Saitama που περιλαμβάνει προηγμένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης, επικοινωνίες και τηλεματική με στόχο να συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών άνθρακα στο μέλλον. 

Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, ο Ηλιακός Σταθμός Παραγωγής Υδρογόνου της Επαρχίας Saitama θα αντιπροσωπεύει μία μελλοντική κοινωνία βασισμένη στο υδρογόνο.

 

Πρόκειται για την πρώτη εγκατάσταση στην Ιαπωνία ενός συνολικού συστήματος που θα παράγει, αποθηκεύει και διανέμει υδρογόνο με ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ εκπομπές CO2. Ένα σύστημα υψηλής πίεσης ηλεκτρόλυσης νερού που έχει αναπτυχθεί από τη Honda, παράγει υδρογόνο. Το σύστημα δεν διαθέτει μηχανικό συμπιεστή και είναι σχεδόν αθόρυβο και πολύ αποδοτικό ενεργειακά. Με τη χρήση ηλιακής και ηλεκτρικής ενέργειας, είναι ικανό να παράγει 1.5kg υδρογόνου μέσα σε 24 ώρες, γεγονός που δίνει τη δυνατότητα σε ένα FCX Clarity να κάνει περίπου 150km ή (90 μίλια). Η Honda έχει ως στόχο να αναπτύξει περαιτέρω το σύστημα για να προσφέρει καθαρές πηγές ενέργειας για τα νοικοκυριά στο μέλλον.

 

Επίσης, θεωρώντας σημαντική την εξάλειψη εκπομπών CO2 κατά τη διάρκεια παραγωγής, αποθήκευσης και παροχής υδρογόνου, η Honda ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2010 στο Center of Honda R&D Americas, Inc. (Los Angeles) την πειραματική λειτουργία ενός μικρομεσαίου, αθόρυβου και χαμηλού κόστους Ηλιακού Σταθμού Παραγωγής Υδρογόνου επόμενης γενιάς για χρήση σε νοικοκυριά.

ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ECO DRIVING

 

Οδηγώ Οικονομικά – Εξοικονομώ Χρήματα – Προστατεύω το Περιβάλλον

 

Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη μας τη δέσμευση της Honda για προστασία του περιβάλλοντος, θα θέλαμε να σας κάνουμε συμμέτοχους στον έξυπνο τρόπο οδήγησης Eco Driving.

Το Eco Driving αποτελεί ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, στη μείωση των εκπομπών ρύπων και των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, καθώς και στον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων.

 

To Eco Driving είναι ένας τρόπος οδήγησης κατάλληλα επιλεγμένος ώστε να εφαρμόζεται στα σύγχρονα επιβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία. Eco Driving σημαίνει συνετή, ήπια και ασφαλής οδήγηση σε χαμηλό αριθμό στροφών του κινητήρα (1.200 - 2.500 στροφές ανά λεπτό) με την οποία κατά μέσο όρο εξοικονομείται 5 έως 10% καύσιμο.

 

To Eco Driving ελαττώνει:

  • την κατανάλωση καυσίμου
  • το κόστος συντήρησης και επισκευής του οχήματος
  • το άγχος κατά την οδήγηση
  • την ηχορύπανση
  • τις εκπομπές καυσαερίων
  • τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
  • τα τροχαία ατυχήματα

 

Συμβουλές που ακολουθεί ο  οδηγός Eco Driving:

 

1. Αλλάζω σχέση μετάδοσης (ταχύτητα) στις 2000 με 2500 στροφές.

2. Οδηγώ με σταθερή ταχύτητα, χρησιμοποιώντας τη μεγαλύτερη δυνατή σχέση μετάδοσης, αποφεύγοντας τα άσκοπα φρεναρίσματα και τις αλλαγές ταχυτήτων.

 

3. Προβλέπω τις οδικές συνθήκες κυκλοφορίας, παρατηρώντας μακριά μπροστά για το τι συμβαίνει προκειμένου να ενεργώ κατάλληλα και έγκαιρα.

 

4. Επιβραδύνω ομαλά.

 

5. Σβήνω τον κινητήρα του αυτοκινήτου μου σε σύντομες στάσεις (περισσότερο από 1 λεπτό).

6. Ελέγχω την πίεση των ελαστικών τουλάχιστον μια φορά το μήνα.
Η σωστή πίεση ελαστικών βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και την οδική ασφάλεια. Πίεση μικρότερη κατά 25% σημαίνει περίπου 2% περισσότερο καύσιμο.

7. Ακολουθώ τις οδηγίες συντήρησης του κατασκευαστή.

 
8. Αποφεύγω τη μεταφορά περιττών φορτίων και τη χρήση σχάρας οροφής, καθώς προκαλούν αύξηση της αεροδυναμικής αντίστασης και συνεπώς αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου.

9. Στις ανηφόρες κινούμαι με τη μέγιστη δυνατή σχέση μετάδοσης και χρησιμοποιώ σχεδόν όλο το γκάζι ενώ στις κατηφόρες εκμεταλλεύομαι την ταχύτητα που αποκτά το όχημα χωρίς να χρησιμοποιώ το γκάζι.    

10. Στις στροφές επιβραδύνω ομαλά πριν από τη στροφή, εάν είναι δυνατόν χωρίς τη χρήση φρένου. Η επιτάχυνση και το ‘’βίαιο’’ φρενάρισμα πριν από κάθε στροφή, εκτός από την αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου είναι και επικίνδυνη.

 

Eco Driving λοιπόν, με σεβασμό στο περιβάλλον και την ασφάλειά μας.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

 


 

Micro Combined Heat & Power (MCHP) units for home

 

Smart House

 

 

Η Honda, πιστή στην προσέγγισή της για τη δημιουργία μίας κοινωνίας ‘’χαμηλού διοξειδίου του άνθρακα’’ και στα πλαίσια της προσπάθειάς της για περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2 στην καθημερινότητα αλλά και στη μετακίνηση των ανθρώπων, αναπτύσσει με μοναδικό τρόπο έναν αριθμό τεχνολογιών παραγωγής ενέργειας.

 

Με τη χρήση βιώσιμων πηγών ενέργειας, αυτές οι τεχνολογίες συμπληρώνουν την γκάμα των προϊόντων κίνησης χαμηλών και μηδενικών εκπομπών της Honda, μέσα από την προσπάθεια της Honda να συμβάλλει στη ‘’χαρά και την ελευθερία της μετακίνησης’’ και σε μια ‘’βιώσιμη κοινωνία στην οποία οι άνθρωποι να μπορούν να απολαμβάνουν τη ζωή’’.

 

Οικιακέςμονάδες Micro Combined Heat & Power (MCHP)

Η εταιρεία Vaillant, ειδική στη θέρμανση και τον εξαερισμό, και η Honda παρουσίασαν το Φεβρουάριο του 2011 ένα νέο οικιακό σύστημα θέρμανσης και ενέργειας (Micro combined heat and power - mCHP), για φιλική προς το περιβάλλον παραγωγή θερμότητας και ηλεκτρισμού:

 

  • Το πρώτο σύστημα mCHP με υψηλής απόδοσης τεχνολογία αερίου στην Ευρώπη (gas engine technology).
  • Οι δύο εταιρείες ενώνουν τη μακρά γνώση τους στον τομέα της συνδυασμένης θέρμανσης και ενέργειας.
  • Αποδοτικό σύστημα για βέλτιστη λειτουργία σε μικρές οικίες.

   

Smart house

 

Τον Μάιο του 2012, η Honda παρουσίασε το «έξυπνο σπίτι», μια τεχνολογία διαχείρισης οικιακής ενέργειας που χρησιμοποιεί αέριο, φωτοβολταϊκά πάνελ (ηλιακή ενέργεια) και την ενέργεια ηλεκτρικών οχημάτων.

  

Η Honda κατασκεύασε το «έξυπνο σπίτι» στην Ιαπωνική πόλη Saitama για τη δοκιμή του Honda Smart Home System (HSHS). Το Honda Smart Home System ελέγχει πλήρως την οικιακή παροχή και ζήτηση ενέργειας, συμβάλλοντας στη διαχείριση τόσο της παραγωγής όσο και της κατανάλωσης ενέργειας, όπως θέρμανση και ηλεκτρισμός, αξιοποιώντας παράλληλα και την ενέργεια των οχημάτων. Η σχεδίαση του HSHS επιτρέπει στους χρήστες να διασφαλίζουν επάρκεια παροχής ενέργειας και μετακινήσεων σε περίπτωση καταστροφής.

 

 

 

Το HSHS που τοποθετήθηκε στο πειραματικό σπίτι αποτελείται από ηλιακά πάνελ (φωτοβολταϊκά) λεπτού φιλμ CIGS, μία μονάδα οικιακής μπαταρίας (επαναφορτιζόμενης), οικιακή μονάδα συμπαραγωγής με κινητήρα καύσης αερίου, σύστημα παροχής ζεστού νερού και το Smart e Mix Manager*2. Το Smart e Mix Manager είναι ο πυρήνας του HSHS και λειτουργεί σαν ολοκληρωμένη συσκευή διαχείρισης ενέργειας. Ελέγχει άριστα τον ηλεκτρισμό που παρέχει το δημόσιο δίκτυο και παράγει κάθε συσκευή ενέργειας του συστήματος. Το Smart e Mix Manager μειώνει τις εκπομπές CO2 από το σπίτι και ταυτόχρονα δημιουργεί μία πρόσθετη παροχή ηλεκτρισμού για να υπάρχει επάρκεια σε περίπτωση διακοπής ρεύματος ή φυσικής καταστροφής.

 

Επιδιώκοντας ‘τη χαρά και ελευθερία της μετακίνησης’ και ‘μία βιώσιμη κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να απολαμβάνουν τη ζωή’, η Honda θα δοκιμάσει το HSHS που συνδέεται με προϊόντα όπως ηλεκτρικά οχήματα, και το σύστημα Internavi.

Ενημέρωση σχετικά με τη χρήση Cookies.


Η ιστοσελίδα Honda Cars χρησιμοποιεί Cookies, για να παρακολουθεί τις προτιμήσεις των επισκεπτών και να μπορεί να διαμορφώνει αντίστοιχα τις ιστοσελίδες του με τον καλύτερο τρόπο. Τα Cookies είναι μικρά αρχεία, τα οποία αποθηκεύονται στο σκληρό σας δίσκο. Οι πληροφορίες οι οποίες περιέχονται στα cookies, επιτρέπουν τη διευκόλυνση της χρήσης του διαδικτύου και τη δημιουργία μίας, σε υψηλό βαθμό φιλικής προς το χρήστη, ιστοσελίδας. Τα Cookies μας βοηθούν επίσης στην αναγνώριση “δημοφιλών προορισμών” των ιστοσελίδων μας στο διαδίκτυο (Internet). Έτσι μας δίνεται η δυνατότητα να εναρμονίσουμε τα περιεχόμενα των ιστοσελίδων μας καλύτερα στις ανάγκες σας και να βελτιώσουμε έτσι την προσφορά προς εσάς. Τα Cookies μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να διαπιστώσουμε, εάν από τον υπολογιστή σας είχε ήδη διενεργηθεί μία επίσκεψη στις σελίδες μας. Αναγνωρίζεται μόνο το ίχνος αναγνώρισης (cookie) στον υπολογιστή σας. Προσωπικά δεδομένα μπορούν να αποθηκευτούν ως cookie κατόπιν συγκατάθεσής σας. Έτσι διευκολύνεται π.χ. η πρόσβαση σε προστατευμένους δικτυακούς τόπους και δεν χρειάζεται να επαναπληκτρολογήσετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης.

Φυσικά έχετε και τη δυνατότητα να βλέπετε τις σελίδες μας χωρίς τη χρήση αρχείων Cookies. Οι περισσότεροι Browser αποδέχονται τα Cookies αυτόματα. Για να εμποδίσετε την αυτόματη αποθήκευση των cookies στο σκληρό σας δίσκο, επιλέγετε *μη αποδοχή των cookies* στις ρυθμίσεις του browser σας. Πώς γίνεται αυτό βήμα βήμα, μπορείτε να το πληροφορηθείτε από τις οδηγίες του κατασκευαστή του Browser. Μπορείτε να διαγράψετε τα αποθηκευμένα αρχεία Cookies ανά πάσα στιγμή. Όταν δε χρησιμοποιείτε αρχεία Cookies, ενδέχεται να προκληθούν λειτουργικοί περιορισμοί στις προσφορές μας.

Όροι Χρήσης


Προστασία προσωπικών δεδομένων

Αντιμετωπίζουμε την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων με σοβαρότητα και επιθυμούμε να αισθάνεστε ασφάλεια κάθε φορά που επισκέπτεστε τις ιστοσελίδες μας. Η προστασία της προσωπικής σας σφαίρας κατά την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι σημαντικό ζήτημα για μας, το οποίο και λαμβάνουμε υπ’ όψιν στις εμπορικές μας συναλλαγές. Επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, τα οποία συλλέγονται κατά την επίσκεψη των ιστοσελίδων μας, σύμφωνα με τις διατάξεις τις νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων της χώρας στην οποία εδρεύει ο υπεύθυνος φορέας για την επεξεργασία των δεδομένων.

Συλλογή και επεξεργασία προσωπικών δεδομένων

Όταν βρίσκεστε συνδεδεμένοι με τις ιστοσελίδες μας, ο server μας αποθηκεύει το όνομα του παροχέα υπηρεσιών διαδικτύου, την ιστοσελίδα από την οποία συνδεθήκατε μαζί μας, όπως επίσης την ημερομηνία και τη διάρκεια της σύνδεσής σας. Επιπλέον, προσωπικά δεδομένα αποθηκεύονται μόνο σε περίπτωση που εσείς αναφέρεστε σε αυτά π.χ. στα πλαίσια της εγγραφής σας, μιας έρευνας, ενός διαγωνισμού ή σε σχέση με την εκτέλεση μίας σύμβασης.

Χρήση και μεταβίβαση προσωπικών δεδομένων

Χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα για σκοπούς τεχνικής διαχείρισης των ιστοσελίδων, διαχείρισης πελατολογίου, έρευνας προϊόντων και για σκοπούς marketing μόνο στον απαραίτητο βαθμό για κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Δεδομένα, τα οποία αφορούν άτομα, μεταβιβάζονται στους εθνικούς φορείς και υπηρεσίες μόνο στα πλαίσια τα οποία προβλέπονται από τις διατάξεις αναγκαστικού εθνικού δικαίου.

Δικαίωμα επιλογής

Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία σας, για να σας ενημερώνουμε για τα προϊόντα και της υπηρεσίες μας και ενδεχομένως να σας ζητήσουμε τη γνώμη σας γι αυτά. Εξυπακούεται ότι η συμμετοχή σε τέτοιες ενέργειες είναι απολύτως εθελοντική. Σε περίπτωση που διαφωνείτε, μπορείτε να μας το ζητήσετε ανά πάσα στιγμή, ώστε να εξαιρέσουμε τα στοιχεία σας. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην εκάστοτε ιστοσελίδα.

Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της σελίδας «επικοινωνία» ώστε να λύσουμε τις όποιες απορίες σας.