Google+

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

 

Για τη Honda, η ασφάλεια έχει μια συνολική αξία η οποία περιλαμβάνει τόσο την ενεργητική όσο και την παθητική ασφάλεια, χωρίς να ξεχνά και εκείνη των άλλων χρηστών των δρόμων, όπως είναι οι πεζοί και οι δικυκλιστές.

 

Το 1970, η ρύθμιση του "Experimental Safety Vehicle" (Αυτοκίνητο Πειραματικής Ασφάλειας) σηματοδοτεί την έναρξη ενός εκτεταμένου ερευνητικού προγράμματος που επικεντρώνεται στην ασφάλεια.

 

Για την επίτευξη του στόχου της - την καλύτερη δυνατή παγκόσμια ασφάλεια - η Honda έχει αναπτύξει ένα ευρύ φάσμα οργάνων δοκιμής. 


Για παράδειγμα, το 1998 ήταν ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που ανέπτυξε ένα ανδρείκελο-πεζό, το POLAR I, χρήσιμο για να καταγράψει και να αναλύσει τις συνέπειες της σύγκρουσης ανάμεσα σε ένα αυτοκίνητο και έναν πεζό.

 

Το 2000, η Honda δημιούργησε επίσης το POLAR ΙΙ, ένα ανδρείκελο που έμοιαζε ακόμη περισσότερο στον άνθρωπο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Στις αρθρώσεις του, τα όργανα μέτρησης ανιχνεύουν τη σοβαρότητα των τραυματισμών σε διάφορα σημεία του σώματος, κεφάλι, λαιμός, στήθος, κοιλιά και πόδια.

 

Το 2000 η Honda εγκαινίασε ένα high tech κέντρο δοκιμών στο Tochigi της Ιαπωνίας, σε μια έκταση άνω των 4 εκταρίων, στο οποίο μπορούν να προσομοιωθούν σε πραγματικές περιστάσεις και με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες Crash Tests “αυτοκίνητο με αυτοκίνητο" από κάθε κατεύθυνση, συγκρούσεις μεταξύ διαφορετικών τύπων οχήματος (αυτοκίνητο/φορτηγό ή αυτοκίνητο/μοτοσυκλέτα) και ατυχήματα σε βάρος πεζών. Το κέντρο διαθέτει οκτώ πίστες δοκιμών ακτινωτού σχήματος που επιτρέπουν την προσομοίωση πρόσκρουσης από όλες σχεδόν τις κατευθύνσεις, με απόκλιση 15 μοιρών.

 

 

 

Το 2011 η Honda Motor Europe συμμετείχε στο eSafety Challenge που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη, Αυστρία. Η Honda παρουσίασε μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών ασφαλείας αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε ένα κοινό 300+ ατόμων, μεταξύ των οποίων δημοσιογράφοι και ανώτεροι αξιωματούχοι από Ευρωπαϊκούς οργανισμούς ασφαλείας. Το eSafety Challenge είναι μία ετήσια εκδήλωση που προωθεί και προβάλλει τη σπουδαιότητα των προηγμένων τεχνολογιών ασφαλείας των οχημάτων για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

 

Η Honda έχει ήδη γίνει κανονικό μέλος του οργανωτικού συνδέσμου eSafety Aware, κάτι που επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας στην αύξηση της συνειδητοποίησης και κατανόησης των συστημάτων & τεχνολογιών ασφαλείας των οχημάτων.

 

 

EuroNCAP

 

Το νέο μοντέλο αξιολόγησης του Euro NCAP, που εισήχθη το 2009, επικεντρώνεται στις συνολικές επιδόσεις ασφάλειας του οχήματος, λαμβάνοντας υπόψιν την ασφάλεια επιβατών στις μετωπικές, πλευρικές, πάνω σε κολώνες και οπίσθιες συγκρούσεις, την προστασία των παιδιών, την προστασία των πεζών και τη διαθεσιμότητα βοηθημάτων του οδηγού. Μοντέλα της Honda όπως το Jazz, το νέο Civic 5D και το νέο CR-V, έχουν βαθμολογηθεί με άριστα 5 αστέρια. Επιπλέον, το Euro NCAP έχει απονείμει στη Honda το βραβείο Advanced NCAP για την τεχνολογία CMBS (Collision Mitigation Braking System).

 

Η νέα μέθοδος αξιολόγησης του Euro NCAP επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Honda στη συνολική ασφάλεια των επιβατών, καταξιώνοντας τις δοκιμές ασφάλειας που χρησιμοποιεί η Honda εδώ και πολλά χρόνια.

 

Ενεργητική ασφάλεια

 

Η ενεργητική ασφάλεια περιλαμβάνει όλους τους μηχανισμούς και ρυθμίσεις που πρέπει να λειτουργήσουν προκειμένου να αποτραπεί ένα ατύχημα, και περιλαμβάνει μηχανισμούς όπως το Anti-Lock Braking System, το Collision Mitigation Braking System, το Adaptive Cruise Control, το Vehicle Stability Assist.


Παθητική ασφάλεια

 

Η παθητική ασφάλεια περιλαμβάνει όλες τους μηχανισμούς που χρησιμοποιούνται για να μειώσουν τον κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού ή θανατηφόρου τραυματισμού του οδηγού και των επιβατών όταν ένα ατύχημα δεν μπορεί να αποφευχθεί. Περιλαμβάνει μηχανισμούς όπως σασί ασφαλείας για την προστασία των επιβαινόντων (G-Control Technology), ζώνες με προεταντήρες, αερόσακους, χρήση άγκιστρων στήριξης ISOFIX για παιδικά καθίσματα.

 

Προστασία Πεζών


Ανάμεσα στα στοιχεία προστασίας των πεζών είναι οι βάσεις των καθαριστήρων που υποχωρούν σε μία σύγκρουση και οι βάσεις των φτερών που απορροφούν ενέργεια, αφήνοντας περισσότερο χώρο για παραμόρφωση.

 

Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας μπορεί να διαφέρουν από μοντέλο σε μοντέλο. Παρακαλούμε ανατρέξτε στις προδιαγραφές του κάθε μοντέλου και συμβουλευτείτε το επίσημο δίκτυο επιβατικών Honda.

 

ΛΕΞΙΚΟ

 

Αερόσακος

 

Έξυπνος αερόσακος: μέγιστη ασφάλεια με έναν αισθητήρα που ρυθμίζει τη λειτουργία των αερόσακων. 

Αυτή η συσκευή περιλαμβάνει μπροστινούς αερόσακους και πλευρικούς αερόσακους (τοποθετημένους στο εσωτερικό των πλευρών των 2 εμπρός καθισμάτων).

 

Το σύστημα ελέγχεται από μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου που περιλαμβάνει αισθητήρες επιβράδυνσης. Χρησιμοποιώντας τους ειδικούς αισθητήρες, η μονάδα μπορεί να υπολογίσει την ένταση της επιβράδυνσης και με βάση αυτή, να αποφασίσει κατά πόσον θα ανοίξει τον εμπρός αερόσακο, σε δύο φάσεις (εάν η πρόσκρουση δεν είναι τόσο βίαιη) ή σε μια (αν η πρόσκρουση είναι πολύ βίαια). 

Επιπλέον, το σύστημα SRS SMART ελέγχει τη λειτουργία των πλευρικών αερόσακων. Αυτό είναι δυνατό μέσω ενός συστήματος αισθητήρων που είναι τοποθετημένοι στο κάθισμα συνεπιβάτη και ανιχνεύουν αν το κάθισμα είναι στην κατάλληλη θέση για το άνοιγμα του πλαϊνού αερόσακου. Αυτοί οι αισθητήρες ελέγχουν ότι το κάθισμα του συνοδηγού επιτρέπει το άνοιγμα του πλαϊνού αερόσακου χωρίς να προκαλείται σωματική βλάβη στον επιβάτη.

Η νέα υπομονάδα των αερόσακων έχει μια απλούστερη διάταξη που αποτελείται από λιγότερα εξαρτήματα και έχει αποδειχθεί πιο αξιόπιστη σε ένα μεγαλύτερο φάσμα θερμοκρασιών, επειδή χρησιμοποιεί τη λεγόμενη «υβριδική γεννήτρια για το φούσκωμα». Το προωθητικό αέριο υπό πίεση χωρίς οξείδιο του αζώτου σέβεται το περιβάλλον και χάρη στο προεντεταμένο αέριο, απαιτεί μόνο μια μικρή γόμωση προωθητικού αερίου.

 

Πλευρικός αερόσακος: το αποτέλεσμα του πλευρικού αερόσακου είναι η μείωση των δυνάμεων που ασκούνται στο θώρακα και το στέρνο των επιβαινόντων. Η υπομονάδα έχει τοποθετηθεί στην εξωτερική άκρη της ράχης και των δύο εμπρός καθισμάτων, για να μπορεί να μετακινείται μαζί με το κάθισμα και να διατηρεί πάντα τη σωστή θέση σε σχέση με την πόρτα και τον επιβαίνοντα.

 

Αερόσακος οροφής με σύστημα ανίχνευσης ανατροπής: οι αερόσακοι αυτοί (τύπου κουρτίνας) ενεργοποιούνται από μονάδες που βρίσκονται στην οροφή, σε περίπτωση ισχυρής πλευρικής σύγκρουσης, παρέχοντας σημαντική προστασία για το κεφάλι στην επιφάνεια των παραθύρων. Στην απίθανη περίπτωση μιας ανατροπής, ο σχετικός αισθητήρας σε συνεργασία με πολλαπλούς αισθητήρες δυνάμεων G, προσδιορίζουν την ταχύτητα ανατροπής και ενεργοποιούν ανάλογα τους αερόσακους οροφής.

 

Ζώνες Ασφαλείας


Η Honda χρησιμοποιεί ζώνες ασφαλείας τριών σημείων με τις εμπρός να εφοδιάζονται με προεταντήρες. Βάσεις ISOFIX διασφαλίζουν τη σωστή και ασφαλή τοποθέτηση των παιδικών καθισμάτων.

Για πρόσθετη ασφάλεια, η Honda χρησιμοποιεί επίσης ένα καινοτόμο σύστημα υπενθύμισης πρόσδεσης των ζωνών ασφαλείας. Αφού ο κινητήρας αρχίσει να λειτουργεί, ένας αισθητήρας βάρους ανιχνεύει εάν το κάθισμα του συνοδηγού είναι κατειλημμένο. Αν ο οδηγός ή ο συνοδηγός δεν έχει δέσει τη ζώνη του, ένα εικονίδιο στο ταμπλό ανάβει και ακούγεται ένα ηχητικό σήμα για υπενθύμιση.

 

Μπροστινά ενεργά προσκέφαλα

 

Στην περίπτωση πρόσκρουσης, τα μπροστινά προσκέφαλα που προστατεύουν από το τράνταγμα, και οι ζώνες ασφαλείας 3-σημείων ELR, συμβάλλουν στην ασφάλεια και την προστασία των επιβατών.

 

Μπροστινά καθίσματα μετρίασης αυχενικού τραυματισμού 

 

Σε περίπτωση σύγκρουσης, τα ελατήρια στην πλάτη των καθισμάτων έχουν βελτιστοποιηθεί, έτσι ώστε το κάθισμα να απορροφήσει τον αντίκτυπο στον επιβάτη με τρόπο που να μπορεί να ελαχιστοποιήσει τη σοβαρότητα του αυχενικού τραυματισμού.

 

Προεταντήρας  ELR

 

Η μέγιστη "ελαχιστοποίηση” του κινδύνου. 

Όταν οι αισθητήρες αντιλαμβάνονται μια αυξημένη τιμή επιβράδυνσης (φαινόμενο που είναι απόρροια της πρόσκρουσης) με την εκπυρσοκρότηση του αερόσακου, η ζώνη ασφαλείας «λασκάρει» στιγμιαία επιτρέποντας την απελευθέρωση μεγάλου ποσοστού κινητικής ενέργειας και κατόπιν σφίγγει αυτόματα πάνω στο σώμα και ξανατυλίγεται σε ορισμένο μήκος στο καρούλι της. 

Το σύστημα ELR στην περίπτωση μιας βίαιης πρόσκρουσης λειτουργεί ώστε οι ζώνες με προεταντήρες να εφαρμόζουν υψηλή πίεση στο σώμα του επιβάτη και επιτρέπει στις ζώνες ασφαλείας να ξεδιπλωθούν σε ένα ορισμένο μήκος, διατηρώντας παράλληλα το αποτέλεσμα συγκράτησης. Αυτό το ξεδίπλωμα της ζώνης μπορεί να συνοδεύσει το σώμα του επιβάτη προοδευτικά αποφεύγοντας έτσι τον τραυματισμό του. Με αυτόν τον τρόπο προστατεύεται ο θώρακας του επιβαίνοντα, όταν η πρόσκρουση είναι ιδιαίτερα βίαιη.

 

Σύστημα Προειδοποίησης Απώλειας Πίεσης Ελαστικών (Deflation Warning System – DWS)

 

Το σύστημα DWS παρακολουθεί την πίεση των ελαστικών και σας επιτρέπει να γνωρίζετε αν το ελαστικό σας μπορεί να έχει κάποιο τρύπημα.

 

ABS (Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος των Τροχών – Anti-Lock Braking System)

Το ABS αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών όταν τα φρένα εφαρμόζονται σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, μειώνοντας την πιθανότητα ολίσθησης σε υγρές, παγωμένες ή σαθρές επιφάνειες και επιτρέποντας στον οδηγό να διατηρήσει τον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης.

 

Active Cornering Lights

 

Είναι μπροστινά φώτα που περιστρέφονται ανεξάρτητα με το τιμόνι, βελτιώνοντας την ορατότητά σας προς την κατεύθυνση της κίνησης και βοηθώντας σας να αντιδράσετε ταχύτερα σε κάποιο εμπόδιο μπροστά σας.

 

Adaptive Cruise Control (ACC)

 

Το ACC μπορεί να προσαρμόσει την ταχύτητά σας ανάλογα με το προπορευόμενο όχημα, κρατώντας σας συνεχώς στην ίδια απόσταση από αυτό. Σας επιτρέπει να επιλέξετε την ταχύτητα και την απόσταση ανάμεσα στο όχημά σας και το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Ένα ραντάρ που έχει τοποθετηθεί πίσω από την μπροστινή μάσκα παρακολουθεί συνεχώς την μπροστινή απόσταση και την ελέγχει ρυθμίζοντας αυτόματα το γκάζι ή πατώντας φρένο αν η απόσταση μειωθεί. Σε περίπτωση που το προπορευόμενο όχημα αυξήσει την απόστασή του και πάλι, το σύστημα ACC σας φέρνει πίσω στην προκαθορισμένη ταχύτητα σας.

 

ΔομήΑμαξώματος Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™) 


Έχοντας εξελιχθεί στις εγκαταστάσεις δοκιμών σύγκρουσης ‘οχήματος με όχημα’ στο Tochigi, η δομή αμαξώματος ACE™ είναι τώρα ένα αναγνωρισμένο όπλο στο οπλοστάσιο παθητικής ασφάλειας της Honda. Η δομή αυτή που έχει χρησιμοποιηθεί προοδευτικά σε όλη την γκάμα της Honda, προσφέρει αισθητά αυξημένη προστασία επιβατών σε ποικίλες συνθήκες σύγκρουσης. Ένα εμπρός κεντρικό πλαίσιο πολυγωνικής διατομής αποτρέπει την παραμόρφωση της καμπίνας με κατανομή των φορτίων σύγκρουσης μέσω πολλαπλών διαδρομών σε άλλες ζώνες διαχείρισης φορτίων – και μακριά από την καμπίνα των επιβατών. Επιπλέον, η Δομή Αμαξώματος ACE παρέχει πρόσθετα πλεονεκτήματα ασφάλειας σε περιπτώσεις όπου σε μία εμπρόσθια σύγκρουση εμπλέκονται οχήματα διαφορετικού ύψους, βάρους ή δομής πλαισίου.

 

BA (Υποβοήθηση Πέδησης – Brake Assist)

Ενισχύει την ισχύ πέδησης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

 

Collision Mitigation Braking System (CMBS) 

 

Το CMBS σάς βοηθά να φρενάρετε εφαρμόζοντας αυτόματα την κατάλληλη ισχύ πέδησης προκειμένου να αποφύγετε ή να ελαχιστοποιήσετε τις πιθανότητες σύγκρουσης με το προπορευόμενο όχημα. Ο πομπός-ραντάρ, που είναι τοποθετημένος πίσω από την μπροστινή μάσκα, βοηθάει στην ανίχνευση όταν υπάρχει κίνδυνος μετωπικής σύγκρουσης. Το CMBS λειτουργεί σε συνδυασμό με τη ζώνη ασφαλείας, δίνοντας οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις, ώστε ο οδηγός να λάβει προληπτικά μέτρα. Μπορεί επίσης να εκκινήσει το φρενάρισμα για να ελαττώσει την ταχύτητα του οχήματος.

 

Πρώτη προειδοποίηση: όταν υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης μπροστά ή η απόσταση μεταξύ των δύο οχημάτων είναι πολύ μικρή, ηχεί ο συναγερμός και η λέξη BRAKE εμφανίζεται στην οθόνη i-MID (intelligent-Multi Information Display). Τα παραπάνω προειδοποιούν τον οδηγό να ενεργήσει προκειμένου να αποφύγει τη σύγκρουση.

 

Δεύτερη προειδοποίηση: αν η απόσταση ανάμεσα στα δυο οχήματα συνεχίσει να ελαττώνεται, το CMBS φρενάρει ελαφρώς και οι ηλεκτρονικοί προεταντήρες στη ζώνη του οδηγού σφίγγουν ελαφρώς δύο ή τρεις φορές. Στο σημείο αυτό, οι ηλεκτρονικοί προεταντήρες σφίγγουν τις ζώνες ασφαλείας με αρκετή δύναμη, ώστε να συγκρατήσουν εσάς και τον συνοδηγό, δίνοντάς σας τον χρόνο να αντιδράσετε και να αποφύγετε τη σύγκρουση.

 

Τρίτη προειδοποίηση: Σε αυτό το στάδιο, υπάρχει πιθανότητα να συμβεί η σύγκρουση. Το σύστημα CMBS ξεκινά πέδηση έκτακτης ανάγκης και ενεργοποιεί τη λειτουργία υποβοήθησης πέδησης για να μειωθεί η ταχύτητα. Την ίδια στιγμή, η ζώνη ασφαλείας σφίγγει για να μειώσει τις επιπτώσεις της σύγκρουσης για τον οδηγό και τον συνοδηγό.

 

EBD (Ηλεκτρονική Κατανομή της Δύναμης Πέδησης – Electronic Brake-Force Distribution)

 

Λειτουργεί σε συνεργασία με το ABS, αναλύοντας την κατανομή του βάρους στο αυτοκίνητο και ρυθμίζοντας αυτόματα τη δύναμη πέδησης που εφαρμόζεται στους εμπρός και τους πίσω τροχούς, ώστε να βοηθά στη διατήρηση της κατευθυντικής ευστάθειας.

 

Emergency Stop Signal

 

Το Emergency Stop Signal αναβοσβήνει γρήγορα τα πίσω φώτα φρένων προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν αν χρειαστεί να φρενάρετε απότομα, και μειώνοντας την πιθανότητα μιας οπίσθιας σύγκρουσης.

 

Σύστημα  EPS


Το καινοτόμο σύστημα προσαρμόσιμου ηλεκτρο-υδραυλικού τιμονιού EPS αντιλαμβάνεται τις συνθήκες του οδοστρώματος και επιτρέπει να προσαρμοστεί το σύστημα διεύθυνσης προς τη σωστή κατεύθυνση σε περίπτωση οδοστρώματος χαμηλής πρόσφυσης. Η ώθηση στον οδηγό είναι ανεπαίσθητη και του επιτρέπει να διατηρήσει τον έλεγχο της οδήγησης. 

 

Τεχνολογία  G-CON


Μεγαλύτερη ασφάλεια σε περίπτωση ατυχήματος. 

 

Στο στεγασμένο κέντρο δοκιμών, μοναδικό στον κόσμο και εξοπλισμένο για crash tests από κάθε κατεύθυνση, η Honda πραγματοποιεί προσομοιώσεις πρόσκρουσης σε πραγματικές συνθήκες, με συγκρούσεις μεταξύ οχημάτων διαφορετικού μεγέθους, κατασκευής και στρεπτικής ακαμψίας. Στόχος είναι να μειωθεί ο κίνδυνος των τραυματισμών μέσω του ελέγχου της επιτάχυνσης βαρύτητας (g) που προκαλείται από την πρόσκρουση.

 

Η τεχνολογία G-CON, αποτέλεσμα αυτής της έρευνας, βελτιώνει την ασφάλεια στο εσωτερικό του οχήματος, μειώνοντας ταυτόχρονα τη σφοδρότητα της σύγκρουσης με άλλα οχήματα. Για να πραγματοποιήσει αυτόν τον στόχο, η Honda ανέπτυξε ένα καινοτόμο σασί που είναι σε θέση να απορροφήσει την ενέργεια που δημιουργείται από τη σύγκρουση ή να τη διοχετεύσει στον χώρο του κινητήρα. 

Η τεχνολογία G-CON μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμού και των πεζών. Η Honda ανέπτυξε σασί που διασφαλίζουν υψηλή προστασία από τραύματα στο κεφάλι και το στήθος των πεζών που εμπλέκονται σε ατυχήματα με αυτοκίνητο. Πάντα με στόχο τη μεγαλύτερη ασφάλεια για τους πεζούς, η Honda σχεδίασε ένα ανδρείκελο δεύτερης γενιάς που μοιάζει αρκετά με ένα ανθρώπινο ον και μας επιτρέπει να αποκομίσουμε πιο αξιόπιστα στοιχεία. Χάρη σε αυτό, η έρευνα της Honda μπορεί να αναπτύξει πιο αποτελεσματικές τεχνολογίες για την ασφάλεια των πεζών και την προστασία από τραύματα στο κεφάλι, το στήθος, την κοιλιά και τα πόδια.


Σύστημα  LKAS (Lane Keeping Assist System)

 

Το σύστημα LKAS συμβάλλει στο να διατηρείται το όχημα στο κέντρο της λωρίδας, με μια ελαφριά αλλαγή πορείας με το τιμόνι και με μία ηχητική ειδοποίηση. Έτσι, συμβάλλει στην αποφυγή ατυχημάτων που οφείλονται σε αφηρημάδα και αμέλεια λόγω κόπωσης του οδηγού σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, απλοποιώντας σημαντικά την οδήγηση. 

Το σύστημα LKAS επεξεργασίας εικόνων, που παράγεται από τη Honda, αναγνωρίζει την οριζόντια οδική σήμανση ή τη διακεκομμένη γραμμή και διπλή διαχωριστική γραμμή στο δρόμο. Στην πραγματικότητα, το σύστημα αναγνωρίζει τις διαφορές κοντράστ στην επιφάνεια της ασφάλτου και υπολογίζει την κεντρική απόσταση με βάση την ανάγλυφη σηματοδότηση.


Υπολογίζεται η ροπή του συστήματος διεύθυνσης που είναι αναγκαία για να κρατήσει το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας. Το σύστημα ελέγχει τη ροπή που εφαρμόζεται στο υδραυλικό τιμόνι βοηθώντας τον οδηγό να παραμείνει σε τροχιά. Αν το όχημα βγει από τη λωρίδα , το σύστημα εκπέμπει ένα ηχητικό σήμα. 

Το σύστημα ενεργοποιείται όταν το όχημα φθάνει σε ταχύτητα μεταξύ 70 και 180 χλμ./ώρα και είναι συνεπώς ιδανικό για τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας όπως ο αυτοκινητόδρομος. 

Αν και πάντα δίνεται προτεραιότητα στις αποφάσεις του οδηγού, το σύστημα καθορίζει μια νέα σχέση μεταξύ του οδηγού και του αυτοκινήτου.

 

Το σύστημα διατήρησης λωρίδας λειτουργεί μόνο: 
- Με καλή ορατότητα και λευκές διαχωριστικές γραμμές καλά σχεδιασμένες και στις δύο πλευρές του δρόμου. 
- Σε αυτοκινητόδρομους ή σε λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας.  
- Εάν ο οδηγός έχει σωστή επαφή με το τιμόνι (σε αντίθετη περίπτωση η συσκευή σβήνει αυτόματα μετά από προειδοποίηση). 
- Εάν τα ενδεικτικά όργανα δεν έχουν ενεργοποιηθεί και αν η ακτίνα της στροφής δεν είναι τέτοια ώστε να πρέπει να γίνει αλλαγή λωρίδας. 
- Όταν η ταχύτητα είναι μεταξύ 70 και 180 χλμ./ώρα.

 

Motion-Adaptive Electric Power Steering (EPS)

 

Εκτός από τη βελτιωμένη κατανάλωση και τη βελτιστοποιημένη αίσθηση/πληροφόρηση του οδηγού, το Motion-Adaptive Electric Power Steering (EPS) προσφέρει και σημαντικά οφέλη στον τομέα της ασφάλειας. Συνεργάζεται με το σύστημα VSA για:

Σταθερό Φρενάρισμα — Διορθώνει τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι βελτιώνοντας τη σταθερότητα όταν ο οδηγός φρενάρει σε επιφάνειες με διαφορετικό συντελεστή τριβής (όπως ένας δρόμος που είναι εν μέρει καλυμμένος με χώμα ή χιόνι).

Περιορισμό Υποστροφής — Διορθώνει τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι για να περιορίσει την υποστροφή και τον βοηθά να ακολουθήσει την επιθυμητή πορεία.

Περιορισμό Υπερστροφής — Διορθώνει τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι για να περιορίσει την υπερστροφή και τον βοηθά να ακολουθήσει την επιθυμητή πορεία.

 

Trailer Stability Assist (TSA)

 

Το TSA συμβάλλει σε μεγαλύτερη ασφάλεια του οδηγού κατά τη ρυμούλκηση. Το σύστημα αποτελεί αναβάθμιση του Vehicle Stability Assist (VSA) της Honda που ανιχνεύει τις τάσεις αποσταθεροποίησης του τρέιλερ, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Το TSA χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό μείωσης ροπής και φρεναρίσματος κάθε τροχού ξεχωριστά για επαναφορά του αυτοκινήτου και τρέιλερ σε πλήρη έλεγχο.

 

Vehicle Stability Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Ευστάθειας - VSA)

 

Κατά τη διάρκεια της οδήγησης, οι αισθητήρες VSA παρακολουθούν την πρόσφυση και βοηθούν να παραμείνει το όχημα στην πορεία του σε αντίξοες οδηγικές συνθήκες, ανιχνεύοντας και διορθώνοντας ενδεχόμενη υποστροφή και υπερστροφή.

 

 

Blind Spot Information

 

Κατά την οδήγηση προς τα εμπρός με ταχύτητα άνω των 20 χ.α.ω το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό για επερχόμενες καταστάσεις σύγκρουσης με οχήματα που κινούνται παράλληλα και μέσα στην ζώνη ανίχνευσης των πλευρικών ραντάρ (τυφλό σημείο).

 

 

Cross Traffic Monitor (CTM)

 

Κατά την οδήγηση με όπισθεν 2 πλευρικά ραντάρ ανιχνεύουν οχήματα που κινούνται  κάθετα και ενεργοποιούν μια ηχητική και οπτική ένδειξη στην οθόνη πληροφοριών i-MID.

 

 

City-Brake Active System (CTBA)

 

1. Όταν οδηγείτε στην πόλη με ταχύτητα μεταξύ 5 και 30 χιλιομέτρων, αυτό το σύστημα ελέγχει την απόσταση από το όχημα που βρίσκεται μπροστά σας και σας ειδοποιεί όταν αυτή μειωθεί υπερβολικά.

 

2. Αν συνεχίσετε να πλησιάζετε στο όχημα που ανιχνεύτηκε, το Tourer σας προειδοποιεί ηχητικά και οπτικά μέσω της οθόνης i-MID.

 

3. Αν και πάλι δεν αντιδράσετε και η πιθανότητα σύγκρουσης είναι άμεση, το City-Brake Active System μπορεί να ενεργοποιήσει τα φρένα αυτόματα για να μειωθεί η ταχύτητα όσο το δυνατόν περισσότερο. Σε καλής ποιότητας οδόστρωμα μπορεί ακόμη και να αποτρέψει πλήρως τη σύγκρουση.

 

 

Forward Collision Warning (FCW)

 

To Σύστημα προειδοποίησης για ενδεχόμενη σύγκρουση όταν ανιχνεύσει ένα αυτοκίνητο μπροστά σε μικρή απόσταση, ειδοποιεί για το ενδεχόμενο σύγκρουσης και σας παρέχει τον απαραίτητο χρόνο για να αντιδράσετε.

 

 

Traffic Sign Recognition System

 

Πληροφορεί τον οδηγό για συγκεκριμένα σήματα οδικής κυκλοφορίας όταν εντοπίζονται από την κάμερα πολλαπλών λειτουργιών σε ταχύτητες άνω των 5 χ.α.ω

 

Ενημέρωση σχετικά με τη χρήση Cookies.


Η ιστοσελίδα Honda Cars χρησιμοποιεί Cookies, για να παρακολουθεί τις προτιμήσεις των επισκεπτών και να μπορεί να διαμορφώνει αντίστοιχα τις ιστοσελίδες του με τον καλύτερο τρόπο. Τα Cookies είναι μικρά αρχεία, τα οποία αποθηκεύονται στο σκληρό σας δίσκο. Οι πληροφορίες οι οποίες περιέχονται στα cookies, επιτρέπουν τη διευκόλυνση της χρήσης του διαδικτύου και τη δημιουργία μίας, σε υψηλό βαθμό φιλικής προς το χρήστη, ιστοσελίδας. Τα Cookies μας βοηθούν επίσης στην αναγνώριση “δημοφιλών προορισμών” των ιστοσελίδων μας στο διαδίκτυο (Internet). Έτσι μας δίνεται η δυνατότητα να εναρμονίσουμε τα περιεχόμενα των ιστοσελίδων μας καλύτερα στις ανάγκες σας και να βελτιώσουμε έτσι την προσφορά προς εσάς. Τα Cookies μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να διαπιστώσουμε, εάν από τον υπολογιστή σας είχε ήδη διενεργηθεί μία επίσκεψη στις σελίδες μας. Αναγνωρίζεται μόνο το ίχνος αναγνώρισης (cookie) στον υπολογιστή σας. Προσωπικά δεδομένα μπορούν να αποθηκευτούν ως cookie κατόπιν συγκατάθεσής σας. Έτσι διευκολύνεται π.χ. η πρόσβαση σε προστατευμένους δικτυακούς τόπους και δεν χρειάζεται να επαναπληκτρολογήσετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης.

Φυσικά έχετε και τη δυνατότητα να βλέπετε τις σελίδες μας χωρίς τη χρήση αρχείων Cookies. Οι περισσότεροι Browser αποδέχονται τα Cookies αυτόματα. Για να εμποδίσετε την αυτόματη αποθήκευση των cookies στο σκληρό σας δίσκο, επιλέγετε *μη αποδοχή των cookies* στις ρυθμίσεις του browser σας. Πώς γίνεται αυτό βήμα βήμα, μπορείτε να το πληροφορηθείτε από τις οδηγίες του κατασκευαστή του Browser. Μπορείτε να διαγράψετε τα αποθηκευμένα αρχεία Cookies ανά πάσα στιγμή. Όταν δε χρησιμοποιείτε αρχεία Cookies, ενδέχεται να προκληθούν λειτουργικοί περιορισμοί στις προσφορές μας.

Όροι Χρήσης


Προστασία προσωπικών δεδομένων

Αντιμετωπίζουμε την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων με σοβαρότητα και επιθυμούμε να αισθάνεστε ασφάλεια κάθε φορά που επισκέπτεστε τις ιστοσελίδες μας. Η προστασία της προσωπικής σας σφαίρας κατά την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι σημαντικό ζήτημα για μας, το οποίο και λαμβάνουμε υπ’ όψιν στις εμπορικές μας συναλλαγές. Επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, τα οποία συλλέγονται κατά την επίσκεψη των ιστοσελίδων μας, σύμφωνα με τις διατάξεις τις νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων της χώρας στην οποία εδρεύει ο υπεύθυνος φορέας για την επεξεργασία των δεδομένων.

Συλλογή και επεξεργασία προσωπικών δεδομένων

Όταν βρίσκεστε συνδεδεμένοι με τις ιστοσελίδες μας, ο server μας αποθηκεύει το όνομα του παροχέα υπηρεσιών διαδικτύου, την ιστοσελίδα από την οποία συνδεθήκατε μαζί μας, όπως επίσης την ημερομηνία και τη διάρκεια της σύνδεσής σας. Επιπλέον, προσωπικά δεδομένα αποθηκεύονται μόνο σε περίπτωση που εσείς αναφέρεστε σε αυτά π.χ. στα πλαίσια της εγγραφής σας, μιας έρευνας, ενός διαγωνισμού ή σε σχέση με την εκτέλεση μίας σύμβασης.

Χρήση και μεταβίβαση προσωπικών δεδομένων

Χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα για σκοπούς τεχνικής διαχείρισης των ιστοσελίδων, διαχείρισης πελατολογίου, έρευνας προϊόντων και για σκοπούς marketing μόνο στον απαραίτητο βαθμό για κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Δεδομένα, τα οποία αφορούν άτομα, μεταβιβάζονται στους εθνικούς φορείς και υπηρεσίες μόνο στα πλαίσια τα οποία προβλέπονται από τις διατάξεις αναγκαστικού εθνικού δικαίου.

Δικαίωμα επιλογής

Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία σας, για να σας ενημερώνουμε για τα προϊόντα και της υπηρεσίες μας και ενδεχομένως να σας ζητήσουμε τη γνώμη σας γι αυτά. Εξυπακούεται ότι η συμμετοχή σε τέτοιες ενέργειες είναι απολύτως εθελοντική. Σε περίπτωση που διαφωνείτε, μπορείτε να μας το ζητήσετε ανά πάσα στιγμή, ώστε να εξαιρέσουμε τα στοιχεία σας. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην εκάστοτε ιστοσελίδα.

Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της σελίδας «επικοινωνία» ώστε να λύσουμε τις όποιες απορίες σας.