Η τελευταία εξέλιξη του καινοτόμου υβριδικού μας συστήματος κίνησης προσφέρει υψηλότερη απόδοση και βελτιωμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Διαθέσιμο σε εκδόσεις Full Hybrid και Plug-in Hybrid.
Τα προηγμένα υβριδικά συστήματα κίνησης Honda παράγουν λιγότερους ρύπους και το CR-V με εκπομπές CO2 από μόλις 18 g/km κάνει ένα ακόμη βήμα προς μια κοινωνία χαμηλών εκπομπών άνθρακα.
Η εξελιγμένη μονάδα διαχείρισης του υβριδικού συστήματος θα επιλέξει αυτόματα την κατάλληλη λειτουργία επιτυγχάνοντας εξαιρετική οικονομία καυσίμου με επιδόσεις που συναρπάζουν.
Η Honda στην Ελλάδα προσφέρει για τα μοντέλα e:Technology δίχως καμία επιβάρυνση 5 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια με το πρόγραμμα Honda Assist.
Η υβριδική μας τεχνολογία βασίζεται σε μία εμπειρία άνω των 20 χρόνων στα υβριδικά συστήματα αυτοκινήτων δρόμου και στη Formula 1®. Η μονάδα ισχύος (PU) αποτελείται από δύο συμπαγείς ηλεκτροκινητήρες, συνδεδεμένους σε ένα βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0 i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό αυτόματο κιβώτιο direct drive.
Όλα τα στοιχεία της μονάδας ισχύος (PU) έχουν αναβαθμιστεί στο νέο CR-V για να προσφέρει υψηλότερα επίπεδα απόδοσης και βελτιωμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Η προεπιλεγμένη ηλεκτρική λειτουργία (Electric Drive) προσφέρει άμεση επιτάχυνση
από στάση, σχεδόν αθόρυβη οδήγηση και 100% ηλεκτρική κίνηση.
Η υβριδική λειτουργία (Hybrid Drive) συνδυάζει τον θερμικό κινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια για τη δημιουργία ενέργειας, η οποία τροφοδοτεί τον νέο και πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα-κίνησης. Αυτό εξασφαλίζει στο νέο CR-V δυναμικές επιδόσεις με 184 PS και 335 Nm ροπής. Ο νέος, ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας έχει υψηλότερο όριο στροφών λειτουργίας, προσφέροντας αυξημένη ροπή κατά 6.5% και τελική ταχύτητα κατά 7% .
Η λειτουργία θερμικού κινητήρα (Engine Drive) επιτρέπει τη μετάδοση κίνησης από τον βενζινοκινητήρα απευθείας στους τροχούς, για να διατηρείται η υψηλή ταχύτητα και να φορτίζει η μπαταρία κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Κατά την επιτάχυνση σε υψηλές ταχύτητες, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως υποβοήθηση στον βενζινοκινητήρα, αυξάνοντας έτσι τη συνολική απόδοση του συστήματος
Στο αναβαθμισμένο σύστημα του CR-V προστίθεται μια δεύτερη κοντύτερη σχέση στη λειτουργία θερμικού κινητήρα, επεκτείνοντας τη λειτουργία σε χαμηλές ταχύτητες και αυξάνοντας την ελκτική ισχύ και τις ικανότητες κίνησης σε μεγάλες ανηφορικές κλίσεις.
H νέα διάταξη του συστήματος μετάδοσης παραμένει πιο συμπαγής από ένα συμβατικό ή ένα πλανητικό eCVT που κατά κανόνα χρησιμοποιείται σε άλλα υβριδικά οχήματα. Ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας-κίνησης και η γεννήτρια εδράζονται πλέον σε ξεχωριστούς άξονές ώστε να είναι εφικτή η αύξηση της απόδοσης δίχως να επηρεαστεί η συνολική σχεδίαση. Περεταίρω αναβαθμίσεις στο σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνουν την προσθήκη μιας δεύτερης σχέσης στη λειτουργία κίνησης με τον θερμικό κινητήρα. Έτσι, στην υπάρχουσα μακριά σχέση μετάδοσης προστίθεται τώρα μια νέα κοντύτερη σχέση ενώ και οι δύο έχουν βελτιστοποιηθεί για το ευρύτερο δυνατό φάσμα συνθηκών οδήγησης.
Με μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης και λιγότερα εξαρτήματα, αυτή η πρωτοποριακή μονάδα μετάδοσης κίνησης προσφέρει υψηλή απόδοση και κορυφαία αξιοπιστία.
Η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιτρέπει τον ‘ψεκασμό πολλαπλών σταδίων’ σε κάθε φάση λειτουργίας, που μειώνει τις εκπομπές ρύπων σε ένα ευρύ φάσμα στροφών. Βελτιστοποιημένος για ταχύτερη και πιο αποδοτική καύση και περισσότερη ροπή, ο νέος κινητήρας διαθέτει έναν υψηλότερο λόγο συμπίεσης, χάρη στη βελτιωμένη απόδοση ψύξης που σε συνδυασμό με τον κύκλο λειτουργίας Atkinson επιτυγχάνουν μια κορυφαία θερμική απόδοση στην αυτοκινητοβιομηχανία που φτάνει το 41%.
Μια αναθεωρημένη σχεδίαση και η διεύρυνση της επιφάνειας των αυλών εξαγωγής επιτρέπει την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης ισχύος κατά 4% σε σχέση με τα Civic και ZR-V.
Η υψηλή τεχνογνωσία και η μακροχρόνια εμπειρία μας στα υβριδικά συστήματα κίνησης οδήγησαν στη δημιουργία μιας νέας υβριδικής μπαταρίας (IPU) που διαθέτει μεγιστοποιημένη ωφέλιμη χωρητικότητα και υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις αντίστοιχες μπαταρίες των ανταγωνιστικών μοντέλων. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει τη διατήρηση της απόδοσης και της ωφέλιμης χωρητικότητας της υβριδικής μπαταρίας με την πάροδο του χρόνου, εξασφαλίζοντας την υψηλή αξιοπιστία που χαρακτηρίζει όλα τα αυτοκίνητα της Honda.
Μια νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (PCU), τοποθετημένη κάτω από το καπό για εξοικονόμηση χώρου, διαχειρίζεται την ηλεκτρική ισχύ υψηλής τάσης του υβριδικού συστήματος. Η αύξηση της πυκνότητας ισχύος της PCU και της ενεργειακής πυκνότητας της IPU επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα να έχει ενεργό ρόλο σε ευρύτερο φάσμα συνθηκών οδήγησης. Αυτό, επιτρέπει στο θερμικό κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και αυξάνοντας τη ροπή στις υψηλότερες ταχύτητες.
Χάρη στην έξυπνη διάταξη των ηλεκτρικών εξαρτημάτων και την υποδαπέδια τοποθέτηση της μπαταρίας, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει τα 635 λίτρα. Αυτό κατέστη δυνατό με τη βελτιστοποίηση του μεγέθους των εξαρτημάτων ψύξης της μονάδας, που επέτρεψε τη μείωση των φυσικών διαστάσεών της, ενώ η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο περίβλημα και την δομή της είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους της, παρά την αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας.
Ο εξελιγμένος έλεγχος φόρτισης σε συνδυασμό με την ενεργή θερμική διαχείριση της μπαταρίας επιτρέπει την καλύτερη αντιμετώπιση των ψυχρών και θερμών συνθηκών και βελτιώνει σημαντικά την ικανότητα ανάκτησης ενέργειας σε χαμηλότερες θερμοκρασίες.
Το προηγούμενο σύστημα AWD του CR-V απεμπλεκόταν σε υψηλότερες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο για να μειώσει τις απώλειες του συστήματος μετάδοσης κίνησης και να βελτιώσει τη συνολική αποδοτικότητα. Στο νέο μοντέλο όμως διατηρεί ενεργά τον έλεγχο του πίσω άξονα για αυξημένη πρόσφυση σε δρόμους με στροφές και σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Μια σημαντική εξέλιξη σε σχέση με το υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς, το Linear Shift Control δημιουργεί ένα μοναδικό χαρακτηριστικό στο CR-V εξομοιώνοντας την λειτουργία ενός σπορ κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτό το προηγμένο σύστημα της Honda προσφέρει μια δυναμική εμπειρία οδήγησης εξαλείφοντας ταυτόχρονα την αίσθηση του ‘πατιναρίσματος’ και τον υψηλό θόρυβο κατά την επιτάχυνση που είναι χαρακτηριστικά των αμιγώς υβριδικών συστημάτων κίνησης.
Όταν το σύστημα ανιχνεύει την πρόθεση για γρήγορη οδήγηση σε δρόμο με στροφές, διατηρεί τις στροφές του κινητήρα και βελτιώνει την απόκριση μειώνοντας τις περιττές και συχνές εναλλαγές μεταξύ των λειτουργιών electric/hybrid και engine drive.
Σε αυτό τον τρόπο λειτουργίας, εφαρμόζεται επίσης ένα ισχυρότερο επίπεδο αναγεννητικής επιβράδυνσης G όταν χρησιμοποιούνται τα χειριστήρια ελέγχου, για την καλύτερη υποστήριξη του οδηγού.
Η νέα πλατφόρμα χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά στην τρέχουσα γενιά του Civic και στη συνέχεια στο ολοκαίνουργιο ZR-V και στο υψηλότερης κατηγορίας Accord για τις αγορές της Αμερικής και της Ασίας, φέρνοντας βελτιώσεις στη σχεδίαση, την οδήγηση και την άνεση.
Τα τελευταία χρόνια, η ανάπτυξη νέων αμαξωμάτων έχει μετατοπιστεί στην ιδέα της επίτευξης εξαιρετικών επιδόσεων οδηγικής συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης, εξισορροπώντας περιοχές με υψηλή ακαμψία με εκείνες που συνδυάζουν δύναμη και ευελιξία. Από την άλλη πλευρά, για να βελτιωθεί η απόδοση ασφάλειας σύγκρουσης, είναι απαραίτητο να αυξηθεί η αντοχή και η ακαμψία του αμαξώματος.
Η εισαγωγή ελαφρύτερων και ισχυρότερων υλικών στη νέα σχεδίαση της πλατφόρμας του CR-V έχει βελτιώσει την ακαμψία του αμαξώματος. Την ίδια στιγμή, η μεγαλύτερη αντοχή στη στρέψη προέρχεται από τη χρήση ενισχυτικών στοιχείων στην κολόνα Β και στη βάση της κολόνας C για αύξηση της ακαμψίας γύρω από τα ανοίγματα του αμαξώματος. Οι δομητικές συγκολλήσεις, όπως χρησιμοποιούνται σε άλλα πρόσφατα μοντέλα της Honda, όπως τα HR-V και Civic, κάνουν το ντεμπούτο τους στο CR-V, βελτιστοποιώντας περαιτέρω τα συνολικά επίπεδα ακαμψίας
από 49.900 €
από 55.900 54.700 €
από 59.900 58.700 €
από 62.700 59.700 €