Το Civic αυτο-φορτίζεται ενώ οδηγείτε, παράγοντας ενέργεια χωρίς την ανάγκη να βρείτε έναν σταθμό φόρτισης.
Το πλήρως υβριδικό σύστημα HEV θα επιλέξει αυτόματα την κατάλληλη λειτουργία επιτυγχάνοντας εξαιρετική οικονομία καυσίμου με επιδόσεις που συναρπάζουν.
Η Honda στην Ελλάδα προσφέρει για τα μοντέλα e:Technology δίχως καμία επιβάρυνση 5 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια με το πρόγραμμα Honda Assist.
Ένα πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης παράγει λιγότερους ρύπους και το Civic με εκπομπές CO2 μόλις 108-114 g/km κάνει ένα ακόμη βήμα προς μια κοινωνία χαμηλών εκπομπών άνθρακα.
Το υβριδικό μας σύστημα βασίζεται σε μία εμπειρία 25 χρόνων στα υβριδικά συστήματα επιβατικών αυτοκινήτων και στη Formula 1®. Η μονάδα ισχύος (PU) αποτελείται από δύο συμπαγείς ηλεκτροκινητήρες, συνδεδεμένους σε ένα νέο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0 i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο σταθερής σχέσης μετάδοσης.
Το σύστημα αποδίδει 184 PS και 315 Nm ροπής προσφέροντας στο Civic υψηλές επιδόσεις και εξαιρετική οικονομία.
Η προεπιλεγμένη ηλεκτρική λειτουργία (Electric Drive) προσφέρει άμεση επιτάχυνση
από στάση, σχεδόν αθόρυβη οδήγηση και 100% ηλεκτρική κίνηση.
Η υβριδική λειτουργία (Hybrid Drive) συνδυάζει τον θερμικό κινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια προκειμένου να παράγει ενέργεια που τροφοδοτεί τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα-κίνησης, προσφέροντας συναρπαστικές επιδόσεις με 184 PS και 315 Nm ροπής.
Η λειτουργία θερμικού κινητήρα (Engine Drive) επιτρέπει τη μετάδοση κίνησης από τον βενζινοκινητήρα απευθείας στους τροχούς, για να διατηρείται η υψηλή ταχύτητα και να φορτίζει η μπαταρία κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Κατά την επιτάχυνση σε υψηλές ταχύτητες, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως υποβοήθηση στον βενζινοκινητήρα, αυξάνοντας έτσι τη συνολική απόδοση του συστήματος.
H διάταξη του συστήματος της Honda είναι πιο συμπαγής από ένα συμβατικό ή ένα πλανητικό eCVT που κατά κανόνα χρησιμοποιείται σε άλλα υβριδικά οχήματα, ενώ παράλληλα προσφέρει και αθόρυβη λειτουργία.
Με μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης και λιγότερα εξαρτήματα, αυτή η πρωτοποριακή μονάδα μετάδοσης κίνησης προσφέρει υψηλή απόδοση και κορυφαία αξιοπιστία.
Η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιτρέπει τον ‘ψεκασμό πολλαπλών σταδίων’ σε κάθε φάση λειτουργίας, που μειώνει τις εκπομπές ρύπων σε ένα ευρύ φάσμα στροφών. Βελτιστοποιημένος για ταχύτερη και πιο αποδοτική καύση και περισσότερη ροπή, ο νέος κινητήρας διαθέτει έναν υψηλότερο λόγο συμπίεσης, χάρη στη βελτιωμένη απόδοση ψύξης που σε συνδυασμό με τον κύκλο λειτουργίας Atkinson επιτυγχάνουν μια κορυφαία θερμική απόδοση στην αυτοκινητοβιομηχανία που φτάνει το 41%.
Οι μηχανικοί της Honda εξέλιξαν τον νέο κινητήρα προκειμένου να καλύπτει και τα μελλοντικά όρια εκπομπών ρύπων, χρησιμοποιώντας έναν καταλύτη που ενεργοποιείται στις χαμηλές θερμοκρασίες, βελτιστοποιώντας το σχήμα των αυλών εισαγωγής για υψηλό στροβιλισμό ροής αέρα και υιοθετώντας βαλβίδες με πλήρωση νατρίου. Όλα αυτά συμβάλλουν στη βελτίωση τόσο των εκπομπών ρύπων όσο και στη μείωση της κατανάλωσης.
Η υψηλή τεχνογνωσία και η μακροχρόνια εμπειρία μας στα υβριδικά συστήματα κίνησης οδήγησαν στη δημιουργία μιας νέας υβριδικής μπαταρίας (IPU) που διαθέτει μεγιστοποιημένη ωφέλιμη χωρητικότητα και υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις αντίστοιχες μπαταρίες των ανταγωνιστικών μοντέλων. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει τη διατήρηση της απόδοσης και της ωφέλιμης χωρητικότητας της υβριδικής μπαταρίας με την πάροδο του χρόνου, εξασφαλίζοντας την υψηλή αξιοπιστία που χαρακτηρίζει όλα τα αυτοκίνητα της Honda.
Μια νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (PCU), τοποθετημένη κάτω από το καπό για εξοικονόμηση χώρου, διαχειρίζεται την ηλεκτρική ισχύ υψηλής τάσης του υβριδικού συστήματος. Η αύξηση της πυκνότητας ισχύος της PCU και της ενεργειακής πυκνότητας της IPU επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα να έχει ενεργό ρόλο σε ευρύτερο φάσμα συνθηκών οδήγησης. Αυτό, επιτρέπει στο θερμικό κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και αυξάνοντας τη ροπή στις υψηλότερες ταχύτητες.
Μια σημαντική εξέλιξη σε σχέση με τα προηγούμενα υβριδικά μοντέλα της Honda, το Linear Shift Control δημιουργεί ένα μοναδικό χαρακτηριστικό στο Civic εξομοιώνοντας την λειτουργία ενός σπορ κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτό το προηγμένο σύστημα της Honda προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης εξαλείφοντας ταυτόχρονα την αίσθηση του ‘πατιναρίσματος’ και τον υψηλό θόρυβο κατά την επιτάχυνση που είναι χαρακτηριστικά των αμιγώς υβριδικών συστημάτων κίνησης.
Όταν το σύστημα ανιχνεύει την πρόθεση για γρήγορη οδήγηση σε δρόμο με στροφές, διατηρεί τις στροφές του κινητήρα και βελτιώνει την απόκριση μειώνοντας τις περιττές και συχνές εναλλαγές μεταξύ των λειτουργιών electric/hybrid και engine drive.
Σε αυτό τον τρόπο λειτουργίας, εφαρμόζεται επίσης ένα ισχυρότερο επίπεδο αναγεννητικής επιβράδυνσης G όταν χρησιμοποιούνται τα χειριστήρια ελέγχου, για την καλύτερη υποστήριξη του οδηγού.
Η νέα πλατφόρμα χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά στην νέα γενιά του Civic και στη συνέχεια στο καινούργιο CR-V και στο υψηλότερης κατηγορίας Accord για τις αγορές της Αμερικής και της Ασίας, φέρνοντας βελτιώσεις στη σχεδίαση, την οδήγηση και την άνεση.
Τα τελευταία χρόνια, η ανάπτυξη νέων αμαξωμάτων έχει μετατοπιστεί στην ιδέα της επίτευξης εξαιρετικών επιδόσεων οδηγικής συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης, εξισορροπώντας περιοχές με υψηλή ακαμψία με εκείνες που συνδυάζουν δύναμη και ευελιξία. Από την άλλη πλευρά, για να βελτιωθεί η απόδοση ασφάλειας σύγκρουσης, είναι απαραίτητο να αυξηθεί η αντοχή και η ακαμψία του αμαξώματος.
Χρησιμοποιώντας πλάκες από χάλυβα με θερμή σφράγιση και πλάκες υπερύψηλής αντοχής στις κατάλληλες θέσεις, και εφαρμόζοντας δομητικές συγκολλήσεις, έχουμε επιτύχει μια εξαιρετικά αποτελεσματική ισορροπία μεταξύ της ευστάθειας χειρισμού και της ασφάλειας κατά των συγκρούσεων
από 36.950 34.950 €
από 39.950 37.950 €
από 44.350 €