Ο κόσμος της Honda
Θρυλική αξιοπιστία.
Καινοτόμες τεχνολογίες, εξαιρετικές επιδόσεις, φιλική λειτουργία προς το χρήστη και το περιβάλλον. Πολλά περισσότερα από απλή μηχανολογία.
Η θάλασσα είναι αδιαμφησβήτητα η επιτομή της ελευθερίας, της απόδρασης. Είναι όμως και ένα εξαιρετικά απαιτητικό περιβάλλον που απαιτεί αξιοπιστία και αποδοτικότητα.
Γι’ αυτό αναπτύσσουμε συνεχώς νέες τεχνολογίες και καινοτομίες. Ώστε όλα μας τα προϊόντα να παρέχουν αξιοπιστία και ευχαρίστηση στους κατόχους τους με ελάχιστες επιπτώσεις στον πλανήτη. Πάνω από 55 χρόνια δοκιμών, εξέλιξης, δοκιμών και πάλι έχουν κάνει την ναυτική τεχνολογία μας την καλύτερη δυνατή που μπορεί να υπάρχει.
Το 1964 η Honda δημιούργησε την GB30, την πρώτη τετράχρονη εξωλέμβια μηχανή. Μέχρι τότε, η δημιουργία τετράχρονης εξωλέμβιας μηχανής θεωρούταν αδύνατη, λόγω του μειονεκτήματος αναλογίας βάρους-ισχύος. Η δημιουργία της GB30 θεωρείται ορόσημο καθώς εισήγαγε την τετράχρονη τεχνολογία στη θάλασσα, κάνοντας τις εξωλέμβιες μηχανές πιο αποδοτικές, πιο ήσυχες και πιο φιλικές προς το περιβάλλον σε σχέση με αυτές τις δίχρονης τεχνολογίας. Η ανάπτυξη και η καινοτομία δεν σταμάτησαν εκεί. Έτσι, το 1985 η Honda ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που προσέφερε ολοκληρωμένη γκάμα τετράχρονων εξωλέμβιων μηχανών. Σήμερα, η γκάμα μας περιλαμβάνει επιλογές από 2.3 έως 250 HP παρέχοντας εξαιρετική απόδοση, αποδοτικότητα και αξιοπιστία.
Το Σύστημα Βαλβίδων Μεταβλητού Χρονισμού και Ηλεκτρονικού Ελέγχου Βυθίσματος VTEC είναι μια μοναδική καινοτομία που σχεδιάστηκε αρχικά για τα αυτοκίνητα της Honda. Το VTEC μεταβάλλει το βύθισμα και τη διάρκεια των βαλβίδων εισαγωγής για να παρέχει τη βέλτιστη δυνατή απόδοση. Διατίθεται σε διάφορες εξωλέμβιες μηχανής Honda, προσφέροντας ομαλή και σταθερή λειτουργία ρελαντί σε χαμηλές στροφές , ενώ αυξάνει το βύθισμα των βαλβίδων σε υψηλότερες στροφές για να διευρύνει την καμπύλη ροπής και τη μέγιστη ισχύ.
Το σύστημα Ενισχυμένης Ροπής Χαμηλών Στροφών BLAST θέτει το σκάφος σε κατάσταση πλαναρίσματος σε λίγα μόλις λεπτά. Η μονάδα ελέγχου κινητήρα ECU μεγαλώνει αυτόματα την πορεία του χρονισμού της ανάφλεξης αυξάνοντας παράλληλα την αναλογία αέρα-καυσίμου για να προσφέρει περισσότερη ώθηση. Αυτή η πρωτοποριακή, κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, τεχνολογία των τετράχρονων μηχανών Honda αποτελεί σημείο αναφοράς στο σχεδιασμό των μηχανών.
Ο έλεγχος χαμηλής καύσης ECOmo ρυθμίζει το μίγμα καυσίμου / αέρα για καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και μικρότερο αποτύπωμα άνθρακα. Όταν το σκάφος πλανάρει και ταξιδεύει με τον δείκτη στην πράσινη περιοχή του μετρητή, η λειτουργία ECOmo θα προσθέσει περισσότερο αέρα στο καύσιμο, καθιστώντας το μείγμα πιο ελαφρύ και πιο αποδοτικό, μεγιστοποιώντας την ισχύ σε όλο το εύρος επιτάχυνσης, αυξάνοντας την απόδοση σε cruise mode (2.000 – 4.500 rpm). Η λειτουργία αυτή είναι ενσωματωμένη σε όλες τις εξωλέμβιες μηχανές Honda πάνω από 40 HP.
Η διπλή είσοδος αέρα αναρροφά τεράστιους όγκους αέρα μέσω ειδικά σχεδιασμένων διόδων, διαχωρίζοντας τον αέρα ψύξης από τον αέρα καύσης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα έναν αποδοτικότερο τρόπο ψύξη του κινητήρα, παρέχοντας επιδόσεις και μεγαλύτερη ανθεκτικότητα. Πως όμως λειτουργεί το σύστημα διπλής εισόδου αέρα; Οι τεχνικοί της Honda σχεδίασαν ένα σύστημα εισαγωγής αέρα με διπλά κυκλώματα με πλαϊνούς αεραγωγούς σε συνδυασμό με έναν εμπρόσθιο αεραγωγό. Ο αέρας αφυγραίνεται από τα σταγονίδια νερού και φεύγει ζεστός από το επάνω μέρος του κινητήρα ελαχιστοποιώντας παράλληλα τον θόρυβο μέσω ενός θαλάμου αντήχισης.
Το σύστημα Προγραμματισμένου Ψεκασμού Καυσίμου PGM-FI ψεκάζει ακριβείς ποσότητες καυσίμου και αέρα σε κάθε κύλινδρο, με αποτέλεσμα γρήγορες εκκινήσεις, άμεση απόκριση γκαζιού και χαμηλή κατανάλωση. Το PGM-FI χρησιμοποιεί τεχνολογία μικροεπεξεργαστή για την ακριβή έλεγχο του χρονισμού της ανάφλεξης κατά τη διάρκεια της εκκίνησης και σε όλο το φάσμα στροφών, παρέχοντας βέλτιστη συνολική λειτουργία.